Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fitzroy schreef:Mijn Rambo deken heeft ook geen bilkoorden. In het begin was ik wat huiverig daarvoor maar door de perfecte pasvorm blijft hij prima liggen. En mijn paard rolt en ligt heel veel in zijn stal.
Ik denk dus dat het niet nodig is bij een deken met goede pasvorm.
Alane schreef:Maken jullie trouwens de bilkoorden kruislings vast of links wordt gewoon links vastgemaakt en rechts, rechts zonder de koorden een keer om elkaar heen te slaan, of slaan julie de bilkoorden een keer over elkaar heen? (kan het even niet anders uitleggen)

Suzan schreef:Hm, inmiddels ben ik ook achter het nut gekomen van bilkoorden van een deken met een (blijkbaar) minder goede pasvorm.
Mijn paard heeft precies 3 dagen met een S&K deken gedaan. Ik had de bilkoorden eraf gehaald. Gister zag haar deken er ongeveer zo uit als de deken op de foto van KarinvdM, toen ze uit de paddock gehaald werd.
Toch maar weer een Rhino of iets vergelijkbaars. Mijn vorige Rhino had geen bilkoorden, maar door een goede pasvorm lag die zelfs na het rollen nog goed. Als je 3 dagen met een deken doet, wordt goedko(o)p(er) toch wel duurdkoop.