geen leuke instructrice, wat moet ik doen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 20:49

gijsenkim schreef:
weet je ... Ik heb ook wel eens dat mijn leerlingen mij aankijken alsof ik het niet snap Haha! Haha! Haha! geeft ook niks eigen input is heel belangrijk..... maar dan stap ik op hun paard en laat het ze zien, ik laat ze zien wat ik bedoel en wat ik zeg.

Ik kan ook best wel eens bitchy zijn zonder dat ik dat zo bedoel overigens, maar ik wil het beste uit een combinatie!!

ja oke,maar zoals je schrijf jij deed het zelf voor en ging op het paard.
mickey is echt geen makelijk paard,opeens moesten we op een half uur 10 nieuwe dingen in een keer gaan doen.
en sommige dingen lukte dan gewoon niet,en hoeveel wel niet tegen haar hebben gezegd zet je zelf eens erop,maar daar waagde ze zich niet aan *LOL*
ik zei dan vaker,kunnen we niet even rustiger aan doen,en dingen een voor een behandelen,maar dat ging niet Verward
dus (zowel ik) als me paard waren op het einde gewoon overbelast wat ik te ver vond gaan...

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 23:45

Hi Annemiek,

Bram vond het appeltje heel lekker en heeft tevreden gebromd, hij is een stuk beschaafder dan Yfande (die pakt meteen de hele appel en laat niet meer los).

Heb je al met je ouders gepraat over de les ?

Ik vind wel dat als je wilt stoppen dat je dat ook eerlijk tegen je instructeur (trice) zou moeten zeggen.

Groetjes,

Yfande

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 07:50

beautyfull_mickey schreef:
en sommige dingen lukte dan gewoon niet,en hoeveel wel niet tegen haar hebben gezegd zet je zelf eens erop,maar daar waagde ze zich niet aan *LOL*
...

Pas hier mee op, instructeurs hebben een gruwelijke hekel aan ( wat ze noemen) ja, maar..... types.

Sterkte met je les

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:51

mmm inderdaad niet leuk als het lessen zo gaat, maar jij bent diegene die betaald voor een dienst, en als het je niet aanstaat, ongeacht wat de hele stal zegt, moet je doen waar jou gevoel goed bij is. En als dat stoppen is met lessen en elders lessen de oplossing is moet je dat doen...

vorig jaar heeft natalie ook les gehad van een instructrice (prive) wat na korte tijd al niet meer beviel. de overstap naar iemand anders heeft echt goed gedaan en wierp al snel zijn vruchten af.

gaan staan drillen in een bak kan iedereen, het is juist de bedoeling dat je er wat van opsteekt en gemotiveerd blijft. "vroeger" heb ik zelf ook fanatiek gelest bij iemand die zeer streng was, daarnaast vind ik dat jij als amazone best weer woord mag geven. Niet als betweter, maar je mag toch zeker jebevindingen wel delen, ongeacht of het werkt of niet...als dat al niet zo is dan had ik het snel bekeken bij zo iemand die les gaf.

Onze instructrice waar wij nu bij lessen is concreet, rechtvaardig en ook streng...maar niet op een afzeik manier...wanneer t goed gaat is ze ook laaiend enthousiast en ze zegt eerlijkw aar het op staat. Ze weet t goed uit te leggen en over te brengen, het is nog nooit voorgekomen dat ze opgestapt is om iets voor te doen...terwijl bij de vorige dit diverse malen gebeurde...

succes met je keus, bedenk wel dat soms wisselen van instructie echt geen kwaad kan.

krunsjkim

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:54

Het is wel jou hobby hoor en als jij het zo niet leuk vind moet je er niet mee door gaan!! anders gaa thet leuke er snel vanaf...een ander zoeken dus

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 13:12

amondi schreef:
Pas hier mee op, instructeurs hebben een gruwelijke hekel aan ( wat ze noemen) ja, maar..... types.

Sterkte met je les

maar ik was niet zo'n type hoor,als ze iets zei deed ik het meteen,en oefende er ook op Lachen

maar het klopt idd wel wat je zegt,want als er eens iemand zei ja maar,dan was het meteen niks ja maar Haha!

maar ik heb al een jaar geen les meer van die Haha!

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 19:25

yfande schreef:
Hi Annemiek,

Bram vond het appeltje heel lekker en heeft tevreden gebromd, hij is een stuk beschaafder dan Yfande (die pakt meteen de hele appel en laat niet meer los).

Heb je al met je ouders gepraat over de les ?

Ik vind wel dat als je wilt stoppen dat je dat ook eerlijk tegen je instructeur (trice) zou moeten zeggen.

Groetjes,

Yfande

hej...
jij kent Vera toch ook wel..bijna de hele Johannahoeve heeft nu les van haar Schijnheilig
m'n vader vind dat Vera goed les geeft en heel veel zeggen ook wel van het ene oor in en het andere uit maar dan denk ik..dan kun je er beter niet heen gaan als je toch niets onthoud... Scheve mond
ik ben aan het rondkijken voor een andere instructeur en ik heb al wel voor dresuur gevonden maar ik wil graag ook springlessen maar m'n vader vind dresuur belangrijker.. Verward
is natuurlijk ook wel zo maar ik vind springen tog leuker en ik wil wel eens een x een parcoursje met Bram rondspringen zonder dat ik uitgebeld word Bloos

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:03

ik zou stoppen als je niet met je instructrice op kan schieten. en zeker niet met tegenzin gaan lessen. daar leer je niks van als je het met tegenzin moet doen toch. zoek een andere die je springles wil geven.

Annemiekbram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 23:11

Ik heb al iemand op ut oog (gjb) maarjah...ik ben bang dat hij geen tijd heeft misschien z'n vader ik kan het hem altijd vragen...