Scheer dilemma

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 12:03

steinstein schreef:
Er ligt nu een deken op van 150 grams, dan moet ik dus over naar 350gram, maar wat voor deken moet ik dan pakken als het echt heel koud word???

een onderdeken eronder leggen Knipoog

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 12:57

Hij staat nu onder een winter deken en de onderdeken is onderweg. Het gaat dus allemaal goed komen.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 13:04

LiSSy schreef:
waarschijnlijk donkergrijs Knipoog

Die van mij is pikzwart gebleven, kijk maar in mn profiel Lachen

Ik zou ook gewoon scheren, zeker met dat luik open. Straks staat ie nat in zn stal door die dikke vacht en dan staat ie dus wel op de kou. Als hij sneller droogt door de korte vacht kan ie geen kou vatten.

steinstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-04 22:41

Starbreeze schreef:
Die van mij is pikzwart gebleven, kijk maar in mn profiel Lachen

Ik zou ook gewoon scheren, zeker met dat luik open. Straks staat ie nat in zn stal door die dikke vacht en dan staat ie dus wel op de kou. Als hij sneller droogt door de korte vacht kan ie geen kou vatten.

Nou ik heb het gisteren meteen uitgeprobeerd. Mijnheer was natuurlijk behoorlijk fris en heb hem lekker laten gaan in het bos. Hij was bezweet maar naar een half uur onder de fleece deken met hals was mijnheer droog. Dit geeft echt een goed en gerust gevoel. Je paard is gewoon droog en je kan met een goed gevoel naar huis.

Inderdaad Gentle is diepzwart nu hij zwarter dan dat hij daarvoor was en hij glimt als een spiegel en dan nog even met het schapenvacht erover. Echt wauwwwww OK dan!