) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

succes ermee 
) lukte het niet in één keer.
en heb ik het vanaf de andere kant van haar hoofd geprobeerd. En toen ging het in 1 keer goed. Weet niet of dat de volgende keer weer zo makkelijk op te lossen is, maar misschien kun je het ook proberen? 
Zodra de spuit zit zeg maar hou ik haar hoofd omhoog en probeer ik haar wat brokken enzo te voeren. Maar ze vertikt het om haar tanden van elkaar te halen
Zo sta ik nog rustig25 min ofzo te wachten totdat ze het goedje eindelijk doorslikt
) Ik ga net zo staan als bij het indoen van het hoofdstel, 1 hand op de neus, de ander met spuit. Dan doe ik de spuit net als bij een jong paard dat zijn mond niet open wil doen voor het bit ver in de mondhoek, als de mond opengaat duw ik hem nog een stukje verder en spuit hem leeg. Daarna steun ik het hoofd een minuutje zodat ze haar mond niet leeg kan spugen. Je moet het gewoon vaak doen, dan wordt je vanzelf handig, iedereen heeft ook z'n eigen manier.

Breitling schreef:mijne niet, mijne likte zelfs de restjes nog van de spuit af
viger in de zijkant van ze mond steken spuit er in. spuit leeg hoods ophoog klaar. alleen ik kreeg als dang een beet in me been. sjee, wormen zijn echt niet fijn hoor