Haflinger races???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 16:41

Jah maar toch is de veluwe een heel centrale plek Lachen En het strand ga ik echt niet doen. Ik heb van de week op de betuwelijn gecrosst en daar heb je ook zwaar zand en toen heeft mijn pony voor pampes in de stal gelegen. En de veluwe is helemaal niet zwaar want je hebt bos, gras en al die andere soorten grond Lachen Je kunt maar kiezen.

EstherSi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:08

haha lijkt me wel leuk Lachen

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 19:30

ha ha ik doe ook mee!!! de mijne is het snelst Haha! Haha!
strand lijkt me het beste de meeste ruimte die van mij schopt als hij ingehaald word!! *LOL* (vandaar dat ik ook win Schijnheilig )

Vivande

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:55

ik wil even onderbreken dat strandzand helemaal niet zwaar is hoor..
Doe ik ook regelmatig met mijn merrie.. even over het strand crossen..
Valt reuze mee als je een beetje bij de zee in de buurt crosst.

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:03

waarom doe je niet eens mee aan de stompwijkse pony-race? het is een flink eindje rijden voor jullie zie ik Tong uitsteken
maar dat is ook leuk! pony's van allerlei soorten en maten in catagoriën ingedeelt op schofthoogte... echt heel gezellig ook altijd

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:15

Als er een bokt-haflingerrace komt dan doen Mirei en ik ook mee Tong uitsteken

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:26

Veluwe is mooi in het midden Knipoog
En op de Veluwe heb je inderdaad veel variatie in ondergrond.
En als de andere op het strand willen doen wij toch een duo race Milkaatjuh Tong uitsteken

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:45

Het strand is echt niet zwaar hoor! Als je daar rijdt waar het water geweest is is het juist perfect. Renpaarden worden hier niet voor niets ook op het strand getraind!

Maar haflingerraces op zich bestaan niet, maar ponyraces wel. Iemand op stal doet daar weleens aan mee. Wel alle rassen door elkaar (geen shetjes) Ik kan wel eens vragen waar dat zoal georganiseerd wordt.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:17

Maar ik durf het niet meer na wat er gebeurd is toen ik over de betuwelijn crosste. Strandzand is wel zwaar en ik durf het niet meer aan want dan ben ik bang dat milka weer voor pampes ligt.

Wie komen er dan allemaal volgend jaar?? Als we het dan gewoon op de Veluwe houden, daar zijn de meesten het mee eens. Haha!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:18

sammetje schreef:
Het strand is echt niet zwaar hoor! Als je daar rijdt waar het water geweest is is het juist perfect. Renpaarden worden hier niet voor niets ook op het strand getraind!

Dat klopt wel ja, maar de veluwe is toch de meest centrale plek Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:19

dagami schreef:
Als er een bokt-haflingerrace komt dan doen Mirei en ik ook mee Tong uitsteken

Mag wel hoor Knipoog

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:19

Fredt schreef:
Veluwe is mooi in het midden Knipoog
En op de Veluwe heb je inderdaad veel variatie in ondergrond.
En als de andere op het strand willen doen wij toch een duo race Milkaatjuh Tong uitsteken

Is goed Knipoog

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:38

Milkaatjuh schreef:
Strandzand is wel zwaar

Strandzand is dus niet zwaar Knipoog Je moet alleen niet vlak voor de duinen langs gaan crossen nee, maar dat lijkt me logisch Haha! Het zand langs de zee is prima om over te rijden Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 11:39

Ja dat klopt jah maar ik zat juist aan dat zware stuk te denken en niet aan dat bij het water haha Knipoog Maar volgens mij ligt de veluwe een stuk centraler.

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 12:03

Milkaatjuh schreef:
Maar volgens mij ligt de veluwe een stuk centraler.

Maar op de Veluwe zijn de ruiterpaden ook vaak zwaar... Scheve mond En niet alles is overzichtelijk en je moet denk ik echt zoeken naar lange rechte stukken....
Dus wat dat betreft is het strand wel een handigere plek om zo'n race te houden Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-04 12:41

Ja dat is ook wel zo, en we kunnen gelijk lekker afkoelen in het water. Maar wat is dan een beetje een centraal gelege strand?

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 20:34

dagami schreef:
Maar op de Veluwe zijn de ruiterpaden ook vaak zwaar... Scheve mond En niet alles is overzichtelijk en je moet denk ik echt zoeken naar lange rechte stukken....
Dus wat dat betreft is het strand wel een handigere plek om zo'n race te houden Lachen

Ik ken de paden een beetje op de Veluwe (sta er net pas, en t paard is net weer beter na 4 maanden op stal te hebben gestaan) Maar zodra we het bos weer in kunnen, zal ik eens op zoek gaan naar mooie paden. Van veel mensen op stal heb ik al mooie verhalen gehoord (super lange paden Haha!) Dus dat gaat helemaal goed komen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-04 17:22

Veluwe ben ik idd niet voor, ook vanwege de heerlijke hoeveelheid dazen daar *not* bovendien is het wel een mooi gebied om gewoon lekker te rijden, maar voor racen is het niet bepaald geschikt.

Sja, strand, ik weet een paar lekkere stukken hier, ook een manege waar iedereen zijn trailer kan parkeren, of een box kan huren. Maar dat is helaas te ver weg gok ik voor velen Haha! Verder misschien ergens boven Rotterdam ofzo? Geen flauw idee hoe het strand daar is... Wie roept? Haha!