wie heeft er een mercedes om je trailer te trekken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chrissetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 08:44

nou wij hebben ook een mercedes,volgens mij gaat het prima hoor.
alleen bij onskan er moeilijk een trailer aan hangen ten eerste we hebben geen trekhaak en ten 2e we hebben niet eens een stomme trailer Boos!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:04

wij rijden met de trailer met een mercedes 220 E (nieuwste model)
hiervoor hebben we wel eens een ML ervoor gehad, dat rijdt helemaal als een huis. helaas is die auto een beetje duur:P

verder heeft mijn moeders auto ook de trailer wel eens getrokken, dat ging op zich wel, maar voor veel gebruik zou ik het niet aanbevelen. Dat is een vectra met een 1.8 motor. ik zelf zou als ik de kans heb eerdere voor een 2oo/220 gaan.

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:43

denk liever zo, wat als ik zo`n licht gewicht auto koop en ik heb er een trailer met haflinger achter in staan en ik moet onverwachts remmen of uitwijken...

sommige mensen zoeken een auto uit op hun beurs, maar bedenken zich niet wat voor gevolgen het kan hebben wanneer er wel iets gebeurd en je bent te zwaar beladen...

en inderdaad, met een trailer zou ik ook voor een diesel kiezen, onze auto`s rijden ook op diesel en bij het trekken van de trailer gaat dit zuiniger dan met benzine (vriend van ons had een amerikaanse bak, op benzine en trok met een trailer 1 op 3! das vaak tanken hihi)

Marsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 09:45

Wij hebben een Mercedes de ML 320. Die kan heel veel trekken zegt me vader. Nu trekken we alleen nog maar een trailer met een D - pony'tje erin (of 2) Haha! . Dat gaat prima, je merkt haast niks van de trailer zegt me vader. De auto en trailer zijn meestal ook bijna wel even breed. En vader vond het een mooie auto, dus vandaar dat het deze is geworden. Hier nog een plaatje Tong uitsteken :

Afbeelding

Eerst wouden we een Kia bestellen, maar dat duurde veel te lang. Want ik wou op wedstrijd Clown ! Daarvoor hadden we ook een Mercedes, de C - klasse. Daar zat geen trek haak aan. Me vader had nog wel geinformeert of we die er niet eventueel aan konden zetten, maar het was eigenlijk ook geen trekauto. Trailer is trouwens niet van ons hoor Haha! , gehuurd. We zijn nog opzoek naar een mooie/goede 2e hands trailer. Als het kan, kan er volgende maand 1 komen. Maar dan word het niet zo 1 als op de foto, maar waarschijnlijk zo iets Bloos *LOL* Tong uitsteken :

Afbeelding

Pfoeii, nog mooierde combinatie of niet? Pling Tong uitsteken ( Clown )

Maar daar ging het niet over... Bloos ...Wou toch even jullie laten zien (:) )

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 10:20

steek ons even de gek aan Lachen ruilen van auto, wij hebben 2paarden voor de 2paards trailer...Knipoog