Lick-it

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

lyzzievb

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:30

die van mij heeft ze ook al zo verschikkelijk snel op de grote en de kleine maakt hem niets uit welke smaak! de hele nacht gaat hij door! haha het is opzich wel leuk maar best een duur snoepje! haha die van mij zitten in een bal (die lick-it's dan) en hij vind het echt heel erg leuk! dus nou ja vooruit dan maar!

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:24

Die van mij is er ook zo een dus. IK denk dat hij het eerst niet goed doorhad. Ik had hem toen in de simpele lick-it houder. Hij heeft er eerst stom naar staan kijken en deed er niks mee. Ik deed de appel-smaak erin, en die ruikt nogal sterk, (camille vond ie toen niks) En toen heeft hij geloof ik een week netjes staan likken. Ik blij, was een leuk speeltje.. De tweede ging ook nog goed, maar de derde wat minder... Flap had namelijk bedacht dat als hij zijn mond heeeeeel wijd opendeed, en kantelde, dat hij er dan in een keer in paste!! Voila.. de gehele lik-it (a een paar euro) in ee hap weg.. nog een keer je lippen aflikken.. klaar!
Vond het een beetje duur geintje worden, en heb toen zo'n bal gekocht, waar twee kleintjes en een grote inkunnen. Hier doet hij nu een dag of drie mee, maar ook niet langer..

Roselie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:31

Mijnj paard houdt van geen 1 liksteen maar wel van lik it(zeg maar gerust bite it)hij had um in 1 nacht op....

Tralala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 23:33

Mijn paard én pony vinden er helemaal niks aan Scheve mond
Snap er niks van, heb toch echt van alles geprobeerd, zelfs kleine stukjes afgebroken, maar nee hoor Haha!
Ze vinden het écht niet lekker. Heel apart, heb meerdere smaken geprobeerd, maar ze hebben liever hun gewone liksteen denk ik Haha!

Yuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 07:33

de mijne hapt ze oo in een uurtje weg ongeveer:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 12:06

Passionato schreef:
Vond het een beetje duur geintje worden, en heb toen zo'n bal gekocht, waar twee kleintjes en een grote inkunnen. Hier doet hij nu een dag of drie mee, maar ook niet langer..

wat voor bal is dat dan? hoe werkt zoiets?

darinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:06

mmm make heeft binnen 5 min helemaal op Verward en dan heangt ie los aan een balk zodat ie lekker slingert maar dat helpt niet

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:41

my way doet er ook hooguit 5 minuten mee, terwijl hij wel los van de muur hangt... hij snapt hem gewoon te goed Haha!

maar dat is dus ook nix hoor...
heeft iemand hier er zelf wel eens een likje van geproefd? ik neem als ik een nieuwe koop altijd eerst zelf een klein likje Tong uitsteken tot groot ongenoegen van me paard Lachen

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 20:13

Anique_Vaandrig schreef:
wat voor bal is dat dan? hoe werkt zoiets?

Het is een grote rode ronde bal, waar je aan de zijkanten twee likits in kunt klikken. De clue is dus dat je paard alleen nog maar kan likken, doordat ze in de bal zitten kan hij hem niet meer in zijn mond doen.
Op www.taliskerbay.com staan de verschillende dingen. Ik geloof dat die van mij de boredom-breaker heet..

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:05

Anique_Vaandrig schreef:
misschien moet je eerst een stukje afbreken en het hem geven. of er eerst een ander paard aan laten likken? bij sommige helpt dat iig Knipoog

hahaahaha probeer jij dat arme paard jaloers te maken Knipoog

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 21:49

bij mijn paardje is het Bijt-it..5 minuten en wegissie! haar record staat op 2 minuten

abigail, mijn pony, vind hem dooood eng echt waar

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 23:43

Heb er vanmiddag een aangeschaft. Geen van beide vond ze interessant, heb hem dus maar in de stal van mijn pony opgehangen, maar vrees dat hij er niks aan vindt. Verwend nest. Morgen maar eens kijken of er veranderingen zijn opgetreden. Heb hem gewoon in zijn stal gehangen en als hij van die stank af wil, moet hij er wel aan beginnen! Nagelbijten / Gniffelen

Chippp

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:20

Mijne eet het ook niet Verward alles geprobeert. Ander paard laten likken, echt onder dr neus geduwd.
Nat gemaakt en dr een zakje suiker over gestrooid Haha! Op de grond op dr kuil gelegd
De buurvrouw (paard Tong uitsteken) laten likken terwijl ze het zag Lachen, een ander smaakje gekocht.
Tis normaal zon vreetzak!!
Ik denk dat ik deze ook maar weer aan een ander geef..

vivian001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:08

Geen succes. Opgehangen en de volgende ochtend OP!!!
Het lijkt wel hollen of stilstaan met die dingen.

Dreeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:10

Lik-it?
Ik noem ze hap-it.
1 uur en weg is ie!

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:12

Taverno vind de houder veel interessanter zonder Likit.Hij pakte hem vanavond als een soort fopspeen in z`n mond en stond daarbij heel dommig te kijken.

Chanelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:23

taverno schreef:
Taverno vind de houder veel interessanter zonder Likit.Hij pakte hem vanavond als een soort fopspeen in z`n mond en stond daarbij heel dommig te kijken.

Super! OK dan! Tong uitsteken
Dat zouden ze allemaal moeten doen! Haha!

Wil zo'n lickit voor me vriendin kado geven Lachen Knipoog

Ididit

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:48

taverno schreef:

hahah, dat doet my way ook... alsof ie erop staat te zuigen, heel vaag... Tong uitsteken
vandaag ook weer 1 opgehangen, hij heeft er wel 3 hele minuten mee gedaan... toen waren zijn tanden, tong en hele voorpluk blauw (mint-smaak Haha! )

ramp

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 21:56

ik heb een appel gehad en een mint, die waren alletwee zo op.
ga ze neit meer kopen ook.
en als ik het in een houder doet, weet ik zeker dat hij uitfrustratie, omdat hij er niet in kan happen het kapot gaat maken.

l_a_u_r_a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 22:06

Kobus heeft zes weken boxrust gehad, maar hij verveelde zich liever dan dan dat hij aan die lick-it (van 24,95!!!!!!) begon.
Ik laat hem gewoon in de stal hangen, misschien dat ie ooit nog denk van hé wat is dat voor leuk ding..... daar zal ik een aan gaan likken.

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-04 11:35

Ik koop in ieder geval geen nieuwe meer maar laat de houder wel hangen.
Dat is een leuk speledingetje geworden Haha!