[sgw] foto's uit Minderhout?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 14:46

en een beetje ver rijden denk ik Haha!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 14:54

Combinatie van erg ver weg en weinig tijd(+ vrijdag tentamen Scheve mond )

Ik heb vorige week wel mijn oude trainingsmaatje weer opgezocht Knipoog We zijn dit jaar helemaal niet samen wezen trainen Bloos Maar volgend jaar pakken we de draad wel weer op. We gaan ons eigen cross-groepje formeren Haha! Is veel gezelliger dan in je eentje gaan trainen.

Maar of wij ooit in Minderhout belanden betwijfel ik, denk dat het heuvelwerk in Lunteren wordt Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 12:12

jammer gomir Verdrietig Samen dan maar eens afspreken in Lunteren of Rnswoude bv Haha!

Ik ga naar Minderhout

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:05

Dat vind ik wel een goed plan

Ik hoor wel of jullie het leuk hebben gehad vandaag Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 16:06

We zullen toch een keer samen moeten gaan trainen als we volgend jaar als team meedoen met de tripalon?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 21:50

het was gaaf Verslag komt morgen maar we hebben weer heel wat heuveltjes en greppeltjes gedaan. Raimaer snapt nu iig dat ze door hagen heen kan springen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 10:44

En, waar blijft het verslag? ~~}>

(Ja, ik ben heel ongeduldig!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 11:01

Even heel kort, moet nog veel doen vandaag. Simmie stond helaas met panne langs de weg en was er dus niet bij. We waren met zijn drieen, Ilona met een paard dat een paar B crossen gelopen had (ik kende haar niet maar ze stond 1 in Barchem, had ook de heuvel gereden), Je(t)ske met een pony die een paar B crossen gelopen had en ik met Raimaer. Begonnen met wat boompjes, walletjes en bezembakken. Vervolgens door de kuil een boomstam, daarna met blauw zeil erover (alledrie zonder problemen), een mini trakehner en een echt muurtje met greppel ervoor. Dat was nog rond de springbak, daarna zijn we de wei in gegaan. Daar lagen twee flinke heuvels met ertussen een sloot die nog verder doorlipen en gebruikt was voor trakehners in alle soorten en maten Haha! Eerst wat over het heuveltje gestapt, daarna het slootje aan de zijkant, vervolgens een lijntje met de eerste echtere trakhener, een stapel boomstammen van een cm of 80 en nog een flinke boomstam. Verder geprutst met slootjes, trakehner en de heuvels en afgesloten met lijntje: trakehner, heuvel op, boomstam, heuvel af, sloot, heuvel op, heuvel af, bocht en flinke trakehner.

Daarna de eerste kleine waterplas met wat boompjes als insprong en zo, ik blijf moeite houden om niet door te klappen in de landing Lips are sealed Volgens Rob leer ik dat vanzelf af als ik een keer in de waterbak val Frusty

Daarna een heel eind gestapt naar een ander deel van het terrein (wat giga complex is dat!) eerst weer op een heuvel een boompje en daarna de rietvijver in. Veel geprutst met water in- en uitsprongen (ging prima als ik zelf gewoon blijf rijden Haha!) uiteindelijk over een bezembak met afsprong van een kleine meter de waterbak in. En ik maar proberen om terug te zitten Haha! Raimaer ging iig super!

Vervolgens twee puntjes OK dan! en weer wat bezembakkken warbij Raimaer voor het eerst snapte dat je DOOR die haagjes heen kan Haha! Pas de laatste (op ruim 1.10) deed ze toch maar weer met lucht.
Slotstuk was de heuvellijn, steile helling van meter of 10, lichte afdaling naar een picknickbank, klimmetje naar tweede bank en dan nog een flinke klim + afdaling. Super gezicht tegen de ondergaande zon! De eerste keer had ik een stop op de tweede bank (te weinig impuls, de tweede keer sprong ze braaf maar tikte achter zo hard aan dat ze mijn peesbeschermer dus gesloopt heeft), de tweede keer ging super.

Kortom, weer een leerzame training (ik ben er NIET afgevallen Haha! ) en wat een geweldig terrein daar! Alleen jammer dat het onderhoud niet zo best is, daarom hebben we oa het huis niet gedaan. Foto's komen vanavond wel *LOL*

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 11:15

Citaat:
ik ben er NIET afgevallen

Gelukkig OK dan! Maar je moet evengoed nog BB's trakteren!

Klinkt heel goed daar, dat terrein. Maar je hebt Pablo daar dan niet gereden?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 11:40

nee, ik heb er maar een meegenomen gisteren ivm tijdgebrek. bossche bollen komen zodra we Rob's boktgroepje weer bij elkaar hebben

Maartje__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 12:51

ik was er graag bij geweest.. Agja, andere keer... maar mooi terrein daar dus?

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:13

Lielle schreef:
nee, ik heb er maar een meegenomen gisteren ivm tijdgebrek. bossche bollen komen zodra we Rob's boktgroepje weer bij elkaar hebben

Dan ga ik gauw even een stand-in schimmel bij mijn instructrice halen om mee te trainen! Vork

Klinkt weer als een gave training, ben heel benieuwd naar de foto's!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 13:14

Dat wordt wel volgend jaar denk ik. Voro dit jaar heeft het niet zoveel zin meer, ik rijd nog Bathmen en dan is het winterstop tot Wanroy en Chaam in maart.

Maartje, erg mooi terrein. Veel flinke sprongen, je kunt je echt uitleven Haha!

SGWuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 13:18

Ja, bij mij ook. Schimmeltje ga ik misschien in het voorjaar uitbrengen, startkaart aanvragen voor 1 cross is ook zo zinloos. Deze winter maar weer eens gaan springen en dressuren!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-04 16:02

Klinkt super! Ik wil ook zoooo graag een keer trainen in Minderhout...
Gaat er niet van komen vrees ik, is wel erg ver rijden, misschien dat ik mijn mams zo ver kan krijgen er gewoon op wedstrijd te gaan in 2005 Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-04 22:58