Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ontario"]
Hee spokie79, bij jou zitten ze ook niet hoog zeg!
[/quote]
vink wel meevallen
[quote="VValar schreef:Worlcup heeft een schacht van 7 centimeter (:D !)
Anky heeft een schacht van 6 centimeter. Of je nou heel veel verschil ziet tussen die twee, ik heb geen idee.
: de cavallo piaffe. (check: www.cavallo-online.de ) Akke schreef:Ik heb de worldcup gisteren gezien toen ik bij van huet was. Een meisje kwam ze ophalen. Heel erg mooi, maar zo hard als beton omdat ze verstevigd zijn aan de achterzijde. Ik weet niet of daar verschil in zit met de anky, maar het is zeker iets om rekening mee te houden.

Wil niet weten hoe zij zich moet voelen
Aan de andere kant had zij tijd om zich er op voor te bereiden hahaha omdat ze besteld moesten worden...ik ging om half twee weg daar en ik werd gelijk in het diepe gegooid hihi hij kan zich beter van hel noemen hehehe VValar schreef:Die van jou zitten ook lekker hoogZijn het de Grand Prix, of de rundlederen uitvoer?
Ja dit plaatje doet de Wordcup niet echt recht. In het echt zien ze er anders uit. Maar dit was het enigste plaatje wat ik kon vinden. Ze hebben echt een hele hoge schacht! Moooooooooi
Maarja het is maar één cm verschil
LiSSy schreef:niet iedereen heeft zoveel geld
LiSSy schreef:maatwerk kost toch vaak 100 euro meer... 100 euro is erg veel geld