geen verlichting bij de bak

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

fleursan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:40

_Romana_ schreef:
heb precies hetzelfde probleem alleen sta ik dus nog in mijn eentje en heb de rest vd verlcihting bij de stal ook moeten betalen en dat kost een hele hoop geld... Heb voor baklichten geinformeerd het beste is van die speciale lampen, kom ff niet meer op de naam.. Bouwlampen vreten ontzettend veel energie..Maarja als je maar iets hebt, ook al is niet de hele bak niet verlicht, al heb je maar iets...

als je de naam weet van die speciale lichten kan je het dan zeggen please?
thanx!

fleursan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-04 21:42

_Romana_ schreef:
heb precies hetzelfde probleem alleen sta ik dus nog in mijn eentje en heb de rest vd verlcihting bij de stal ook moeten betalen en dat kost een hele hoop geld... Heb voor baklichten geinformeerd het beste is van die speciale lampen, kom ff niet meer op de naam.. Bouwlampen vreten ontzettend veel energie..Maarja als je maar iets hebt, ook al is niet de hele bak niet verlicht, al heb je maar iets...

als je 't weet hoe die speciale lampen heten zou je 't please kunnen laten weten?
thanx!

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 08:55

Mijn (western) instructeur had een hele sfeervolle oplossing: vuurkorven in de bak. Als de paarden het eenmaal gewend zijn is het nog lekker warm ook.

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:06

Ja, dat is ook wel goed idee...
Ik rij alleen in een weide en daar is ook geen verlichting 's avonds (nee inderdaad, niet eens lantaarnpalen in de wei... Haha! )

En hoeveel vuurkorven zou je dan nodig hebben ?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:14

Hij had er 3 op de middenlijn, een beetje verdeeld en 10 meter o.i.d. van de hoefslag af.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:15

We hebben gisteren onze lampen bijgesteld (2 stuks van 600 watt) en nou hebben we een stuk van ong. 40 bij 30 meter waar goed te rijden is in het donker.