Trouwerij --> Originele uitfit paard en ruiter.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ingvdh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:01

ik zou niet al te veel tierlantijnen doen, de aandacht moet toch uitgaan naar het bruidspaar en niet naar jullie,

Maar een roze dekje en bandages zijn leuk, evt in de vlechtjes van de manen roze roosjes steken. Verder niets.

Roze bodywarmer, witte broek is ook leuk, maar in januari misschien wat koud. (hou hier ook rekening mee) Veel succes en plezier

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 15:10

Ik zou kijken of je op marktplaats oid een goedkope witte rijbroek en rijblous kan vinden, en die lichtroze verven (wel alletwee de outfits in 1x, zodat de kleur precies hetzelfde wordt!)
Dan zwarte laarzen, cap en rijjasje. Lijkt met heel sjiek!
Zeker in combinatie met een lichtroze dekje en lichtroze bandages.
Kleine roze bloemetjes in de manenknotjes steken vind ik ook nog wel kunnen.

Aan strikken, linten en pluimen zou ik niet beginnen. Daar gaat je sjieke stijl inderdaad al gauw carnavalesk door lijken!

Overleg idd met het bruidspaar of de ceremoniemeester voordat je dat soort dingen doet!!

wel leuk! veel plezier!

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:26

Heb je niet een oude plastron die je roze kan verven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:52

ik zou inderdaad ook niet aan linten en pluimen beginnen, beetje overdadig.

blouce met roze bodywarmer is erg leuk maar houd er wel rekening mee dat het in januari vaak rond de 0 tot 5 graden is, wil je succes wensen om dan in je blouce te rijden Haha!

ik heb laatst nog een winkel mooie getailleerde fleece jasjes gezien in het lichtroze, dat is ook erg leuk, en nog warmer ook.

roze/wit sjaaltje erbij en klaar en vooral ook een beetje warm

ik zou het houden op witte broek, roze jack, rose/witte sjaaltje
roze of wit shabrak en roze of witte bandages

paarden invlechten en verder niets.

strak en simpel Tong uitsteken

breezerlover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-04 08:39

voor de mensen die gaan trouwen is het een verrassing. Ze weten wel dat we meelopen maar ze weten niet dat we het een en ander er omheen gaan doen.

Ehm ja... de koets.. Dat word gewoon een witte koets, met 2 friesen ervoor.. met zwart tuig. Dat is alles..

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 09:02

...mmm, wat zou ik zelf doen..zou het heel romantisch houden...naar een kostuumwinkel gaan...kijken of ze lange roze jurken hebben..aan de teugels allemaal bloemetjes maken..heel fijntjes..frontriempjes met bloemetjes bezetten...de roze strik op de kont lijk mij helemaal knal!...de manen in knotjes met bloemetjes erin...IK ZOU OVERLOPEN VAN IDEEEN!!..geweldig ...oooowww, en als je nog een klein adviesje nodig hebt voor je eventuele bloempjes te monteren of iets tergelijk..gewoon vragen, ben bloemist geweest!!!...

trouwens wel helemaal geweldig dat je zo met je paardjes mee mag!!!