shetland race wedstrijden??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 18:32

Als ie een beetje kan draven, en hij is betuigd, kan je ook nog altijd met een mini-draverij mee doen. Ik geloof dat het seizoen nu net is afgelopen, maar volgend jaar zijn er wel weer races op Wolvega en Alkmaar. www.minidraverij.nl

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:57

jockeygirl schreef:
het moet ook een grote shet zijn, bij het grand nationaal
en ik kan je vertellen ze lopen snel te miepen als je groot bent en dan mag je ook niet meedoen

die van mij is 1 meter en stevig

xxsummyxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-04 18:57

wkoekoek schreef:
Als ie een beetje kan draven, en hij is betuigd, kan je ook nog altijd met een mini-draverij mee doen. Ik geloof dat het seizoen nu net is afgelopen, maar volgend jaar zijn er wel weer races op Wolvega en Alkmaar. www.minidraverij.nl

oja oke bedankt ik zal ff kijken Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:13

jockeygirl schreef:
het moet ook een grote shet zijn, bij het grand nationaal
en ik kan je vertellen ze lopen snel te miepen als je groot bent en dan mag je ook niet meedoen

Het is voor mij jaren geleden, maar destijds (ff denken, honey was toen 4, dus 6 jaar geleden) waren het ontzettend vriendelijke mensen, bereid om ruiter en pony te helpen, en er was geen maat aan verbonden, als ze de bezembakken maar halen is het goed.
Vraag me dus af of je uit ervaring spreekt, want ik heb dat totaal niet zo ervaren, maar er kan een hoop veranderen natuurlijk

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-04 20:32

vorig jaar ben ik op de shetlanddag in maren-kessel geweest waar ook al die lui lopen. al die kindjes van 10 zaten op grote merries. en daar kwam ik als 14 jarige op een shet van 98 cm. kwamen al de mensen met vragen of ik er nog wel op kon. nou je had hun gezichten moeten zien toen ik 1e werd in de barage.
verder woont iemand bij ons op de dijk heeft ook meegedaan met de grand-nationaal en hoor je ook wel van die verhalen.
bah Misselijk

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 11:31

xxsummyxx schreef:
hoi Lachen Lachen
moet ze papieren hebben? Bloos! Bloos!
maar bij de nsps ben ik al lid Haha!
en ik ben 12..
en mijn shetje is 7 jaar ik dach dat ze 8 is geworden maar mijnn moeder zij dat ze 7 is geworden hihi ja die houdt het wel goed bij
is 7 jaar te oud??
en ik wil niet opscheppen maar mijn shetje kan egt hard!,dat kan je vragen aan xcynthiax op bokt ik ging met sum evenhard dat romana zij op haar paard met galoperen[wedstrijdje] Haha! Haha!

so ja inderdaad!!! summy gaat echt te hard hahhaha, zelfs romana houdt ze makkelijk bij Tong uitsteken

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-04 14:45

in Alkmaar op de drafbaan zijn 1 keer per jaar geloof ik shetlanderraces waarbij je niet lid hoeft te zijn van iets, je kan gewoon zo inschrijve en meedoen... maar ik dacht dat dat alleen in het voorjaar of de zomer ofzo is...

Tanjake13

Re: shetland race wedstrijden??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 18:11

hey!
Jah ik wil ook heeeeeeel graag meedoen met een shetterrace, maar ik vind er ook nerges 1tje.
Ik ben al wel 15 en ik rijd nog altijd op men verzorgshetje, hij is 1.10 groot ...
Hij kan ook enorm hard lope !
We kunne misschien eens same race Knipoog
Groetjes
Tanja !

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 19:00

Dit is een oud topic, ik zal even TEMmen Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-05 20:14

en dus een slotje