Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

WenK schreef:Ik sprak laatst iemand met een ruitersportzaak en die vertelde mij dat de marges op ruiterartikelen enorm laag zijn. De ruitersportzaak verdient er dus amper aan. Waarom de inkoopprijzen zo hoog zijn vraag ik me ook af. De fabrikanten zullen er goed aan verdienen denk ik...
randie schreef:en dan heb je nog de mense die, Nieuwe anky sokken moeten want de oude staan niet bij haar nieuwe broeken het dekje moet er natuurlijk ook bij passen, ow doe dan maar meteen een set bandages der bij staat ook altijd leuk. Aan die mense verdienen ze zat
randie schreef:en dan heb je nog de mense die, Nieuwe anky sokken moeten want de oude staan niet bij haar nieuwe broeken het dekje moet er natuurlijk ook bij passen, ow doe dan maar meteen een set bandages der bij staat ook altijd leuk. Aan die mense verdienen ze zat
VValar schreef:Nou mijn gemiddelde rijbroeken zijn ook zo rond de 100 euro. Misschien scheelt het ietsje in de prijs, maar niet veel. Simpel om het feit dat goedkopere rijbroeken bij mij niet lekker/goed zitten en dat de stof vaak ook slecht(er) is. Goedkoop is duurkoop bij mij. Helaas
of 10 euro aan een simpele borstel. 
Misser schreef:Er wordt hier door sommige mensen wel erg gezeurd hoor... Niemand verplicht je om een broek van 180, sokken van 15 of een dekje van 50 euro te kopen. Als je daar geen geld voor over hebt, koop het dan lekker niet, maar laat mensen die het er wel voor over hebben ook in hun waarde (jaloezie?)!
Dees schreef:Aangezien ik niet zozeer op gevoel 'dingen' koop (okee paarden gaan op gevoel, 'dingen' niet), zal je mij niet zo snel zien rondlopen in Anky's geadverteerde spulletjes.
De meerwaarde moet bij mij zeker komen uit kwaliteit; ik tel zeker wel een 200 euro meer neer als ik zeker weet dat ik een paardendeken van onbetwijfelde kwaliteit koop (dus rambo). Een Pikeurrijbroek zegt me niets, als zie ik wel dat ze een mooiere pasvorm hebben, ik vind dat de meerprijs niet geheel waard. Bovendien passen ze mij vast niet
Maar idd, je betaald ook 'imago'. De meeste mensen willen ook een duurder imago voor henzelf, uiterlijk is zeer belangrijk voor veel mensen, ook uiterlijke schijn. En dat is een kostbaar grapje