Heel jammer, want recreatieruiters vragen me nooit naar het bloed, of hij papieren heeft en wat hij loopt. Als ik mijn paardje longeer met pessoa heb ik daar een reden voor en zie de afkeurende blikken en opmerkingen naar derden over zijn niet aanwezige bewegingen in zijn voorbeen. Eigenlijk is het dus onzin wat ik doe, want hij kan toch niet lopen.
Mijn vorige instukteur vond dat ik maar wat moest hobbelen in de bossen,want mijn paard kwam niet van de grond, dus wedstrijden kun je niet met zo'n paard. Wilde alleen maar les, wil goed leren rijden met mijn springknollie die niet kan dressuren
Wil geen wedstrijden. Mijn paard heeft heel veel fans, maar dan wel recreatieruiters. Zij zijn juist heel gecharmeerd over zijn ongelooflijk brave en betrouwbare manier van omgang en zijn pittige en brave karakter buiten. De dressuurruiters vinden het een stomme knol. Springen is natuurlijk helemaal niks, dressuur dat is het helemaal, dan pas heb je een paard.
Ik denk dus dat deze 2 groepen niet samen kunnen. Iig niet in de omgeving waar ik verkeer. Daar is de paardenwereld in mijn ogen niet paardvriendelijk, alleen gericht op prestatie en veel geld.
Ik denk dat ik de topicstarter wel kan volgen. Alleen de mensen die het goed getroffen hebben reageren kennelijk. Als ik de vele topics op bokt volg, zie je toch ook duidelijk de scheiding????
- dus daar vallen we sowieso niet uit de toon.
Door omstandigheden (plotseling overlijden van mijn moeder) was ik te gespannen om te rijden. Ze vonden dit maar vreemd en ik moest Gamier in beweging houden want hij kon veel verder komen
Ik kreeg daar toch een nare smaak van in mijn mond.
Nooit ruzie met mezelf gehad