Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anya schreef:Maar het zijn de equivalenten van paardenemoties.![]()
), Jij schopt (naar) mij............ dit wordt per kerende post terug gestuurd, jij steigert als ik je aan een touwtje meeneem............wordt a la minute getackelt en op zijn rug gelegt ( dit laatste doe ik totdat ze uiterlijk 3 maanden zijn, daarna is hij me te zwaar
)
.
.Odi schreef:Het is me een beetje onduidelijk over welk punt jij je zorgen maakt. In heel veel dingen lijken dieren toch op mensen. Bij een dier zie je toch ook dat ze pijn hebben, vrolijk zijn, ergens geen zin in hebben etc. Geloof alleen niet dat dieren haatgevoelens hebben en dat soort eigenaardige trekjes die mensen wel hebben.
Of bedoel je iets totaal anders?

was zo eens aan het nadenken over paardengedrag, emoties etc.
)aan, probeert compleet z'n eigen ding te doen etc.
tussen paard en boarding in. Op het moment dat zij valt staken er vier behaarde pootjes in de grond: meneer bleef doodstil staan totdat ik erbij was en hem naar opzij zette.
Hoe zouden jullie dat verklaren? 
Sandra_H schreef:Zo voorzichtig is hij dan dus, heb dat al eens eerder gemerkt, maar het lijkt bijna op meedenken in menselijke zinHoe zouden jullie dat verklaren?