Ik heb ook twee pony's, weliswaar Shets, maar zij moeten ook regelmatig beweging. En het maakt niet uit of je er op zit of er naast loopt of fietst.

Gewoon plannen dus!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

appie_rulez schreef:ik werk ook full-time en red het ook prima met 3 paarden kwa tijd!
dus dat moet niet zo'n probleem zijn.
als jij 100 euro over hebt voor de stalling en je kunt het makkelijk op brengen, dan moet dat ook kunnen![]()
mocht het niets worden met het merrietje waar je nu over in onderhandeling bent dan wil ik je wel helpen met zoeken...
anders kom je een keer in het weekend hierheen, staan hier in de buurt genoeg shetjes voor de verkoop...
succes in elk geval

Max schreef:Is het een merrietje ? Anders kom je straks ook nog op castratie kosten van rond de 125 euro.
Veulenbrok en Stalling heeft zo'n kleintje helemaal niet nodig, een shetlander is een sober dier met goed hooi en af en toe een handje brokjes zal hij/zij het super doen !
Peachy schreef:Ik denk dat je sowieso per jaar meer kwijt bent aan wormenkuren en inentingen dan dat jij beschreef of was dat per zoveel maanden?
Ook heb je later misschien spullen nodig als je hem/haar voor de kar wilt zetten. Maar dat is misschien van latere zorg. Ook zou ik zeker aan een extra potje zorgen voor onvoorziene kosten zoals de da.
Mijn shetveulen was erg ziek geworden in zijn eerste jaar namelijk en ik heb daaraan veel kosten gehad.
Succes iig!
Kheb overal aangedacht zoals het e nu naar uitziet... manzano schreef:Een enting van 10euro??? Dat is goedkoop!!!
Maarre, waarom moet het perse een shet worden vroeg ik me eigenlijk af. Elk veulen wat je nu koopt kan de komende jaren lekker buiten lopen en met vriendjes spelen etc. Dan heb je later waarsch. meer aan een iets groter formaat pony.
manzano schreef:Ok. zo kan je het ook zien ja......wel leuk!! Hoop alleen dat je er genoeg tijd voor overhoudt. Ik zou het niet redden. Mag je niet meebetalen aan je eigen paard??
) en voor paard moet ik dan 200 euro in de maand betalen dat red ik niet. Ik wil echt een paardje waar ik zelf alles over te zeggen heb gewoon 1tje van me eigen zodat ik echt weet wat het is. En ik heb zat tijd over want met een shet van 6 maanden mag je toch nog bijna niks en ik ben zowiezo elke avond op stal voor me eigen paard. Me moeder blijft elke avond nog kletsen als ik klaar ben dus dan kan ik ondertussen de shet een knuffel geven en eventueel een stukje wandelen