wie heeft er een idee voor stalking..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:27

Britty schreef:
ja dit is natuulijk ook heel goed mogelijk! foto's zijn overal van internet te plukken... Vraag anders of ze je eens belt, ontmoeten vind ik een beetje eng, misschien is het echt een gestoord wijf...

Als "ze" belt weet je nog niet of het de dame van de foto is... ook een meisje vinden om te bellen is niet echt moeilijk Knipoog

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 14:28

ik weet niet ik ken het verband tussen hem en haar niet legge
hij schijnt haar geslagen te hebben enzo en haar broer ook een x en hij weet ook niet veel van haar alleen hoe ze eruit ziet maar verder niks
ze mailt wel dat ze alleen af wil spreken als ik met me ex kom
maar ik wil die jongen echt niet meer zien
ik weet niet of dat hij het is het is zon vaag verhaal dat ik het zelf niet meer weet wat ik wel en niet moet geloven

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:32

Spreek af op een drukke, openbare plaats, zeg dat je ex mee komt, zij hoeft niet te weten dat het niet zo is.

Wilt zij nou wel of niet dat jij en je ex weer bij elkaar komen? En waarom zou hij haar geslagen hebben?

Je hoeft je ex niet perse nog eens te zien, maar zou hem zeker eens bellen. Lijkt mij dat er een grote kans is dat ze wel met elkaar in contact staan, als het al niet dezelfde persoon is.

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:33

Klinkt idd erg vaag, gewoon geen aandacht meer aan geven.

(hoe meer je vertelt hoe meer ik het idee krijg dat het gewoon je ex is die je stalkt!)

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:36

Ik ben het met mmouse eens...sorry, maar ik geloof niet dat dit 2 personen zijn. Natuurlijk wilt "ze" alleen maar met jou EN je ex afspreken. En dan komt zij zogenaamd de afspraak niet na, en zit jij daar gezellig met hem. Best doorzichtig, als je er eens goed over nadenkt.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:43

Mijn BLonde lokken erover gebogen........... denk ik dat ZIJ niet bestaat........ ik denk dat ZIJ de ex is Haha! Haha! Haha!:D

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:45

gijsenkim schreef:
Mijn BLonde lokken erover gebogen........... denk ik dat ZIJ niet bestaat........ ik denk dat ZIJ de ex is Haha! Haha! Haha!:D

Slimme GK *LOL*

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 14:47

ja het is inderdaad beetje raar verhaal maar toen ik een x uit ging had ik haar gezien zei ze en toen beschreef ze wat ze aan had en dat klopte met wat ik zag en toen was het nog aan
me ex zweert dat hij er niks mee te maken heeft maar hij maakt er wel mis bruik van door mij te zegge dattie me helpt en dat et beter is als het weer aan is
maar een vriendin van mij heeft haar ook een x gezien in die auto hoe ze der auto beschreef en een blond meisje
het is allemaal zo ingewikkeld maar ben het zat en weet niet meer wat ik ermee aan moet

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:48

conclusie Doublejoy...aanpakken die kerel!! Misschien dat dit bij de politie wel iets meer indruk maakt (het feit dat het waarschijnlijk je ex is, en geen overspannen fotomodel)

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 14:49

doublejoy schreef:
hij maakt er wel mis bruik van door mij te zegge dattie me helpt en dat et beter is als het weer aan is

Wat mij betreft is dit overtuigend bewijs... Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:01

Nou ik dit zo lees lijkt het me idd dat ZIJ een HIJ en een en dezelfde is, of dat HIJ een hulpje heeft om jou maar weer terug te krijgen...

Lijkt me en gestoorde ex die nog gek op je is, en je op deze manier priobeert terug te krijgen, lijkt me dat hij ook weet dat je gek op je paard bent

UniFlap

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:17

Ja ik denk ook dat het best wel eens die ex van je zou kunnen zijn.
Mail der terug dat je der wil ontmoeten en gewoon met der wil praten. Hoe oud ben je trouwens? En hoe oud kan zij zijn?

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:21

blijven klagen bij de politie...misschien dat ze dan overstag gaan????
als je maar lang en vaak genoeg zeurt wil dat nog weleens helpen...verder zou ik me niet al te druk maken hoor!!!

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:23

Ten eerste: ga een normaal Nederlands typen, ik heb je berichtjes stuk voor stuk 2 keer moeten lezen voor ik er iets van kon maken.
Ten tweede: ik had dat gekke mokkel een paar flinke beuken op haar smoel verkocht en dreigen dat ik haar nek breek indien ze ook maar 1 vinger naar mijn paard durft uit te steken. We draaien de rollen gewoon even om Lachen

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:44

ik sluit me voor de volle 100% bij XoNo aan!!

mmouse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:48

XoNo schreef:
Ten eerste: ga een normaal Nederlands typen, ik heb je berichtjes stuk voor stuk 2 keer moeten lezen voor ik er iets van kon maken.
Ten tweede: ik had dat gekke mokkel een paar flinke beuken op haar smoel verkocht en dreigen dat ik haar nek breek indien ze ook maar 1 vinger naar mijn paard durft uit te steken. We draaien de rollen gewoon even om Lachen

En dit is wel normaal nederlands Verward

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 15:55

We draaien de rollen gewoon even om?

volgens mij moet je juist laten zien dat je boven dit kinderachtige gedrag staat! Daarbij denk ik dat iedereen (ik hoop ook Doublejoy) er wel al aardig van overtuigd is, dat er helemaal geen "zij" bestaat, maar eea opgezet is door de ex. Maar wat ik bedoel te zeggen: geweld gaan gebruiken, lost niets op.

@XoNo: ik geef toe dat het ontbreken van leestekens lastig leest, maar dat lees ik nog liever dat dit soort, toch wel grove uitingen...sorry

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 16:31

ja zij is 23 zegt me ex dan en ik ben pas 17
maar ja is het nou raar dat ik me druk maak?
sorry voor mijn onduidelijke tik wijzen..
ik ga me ex gewoon eens goed uit horen en moet eerlijk zeggen dat ze het dan samen wel heel goed samen spelen en echt wie dit kan doen is echt niet helemaal normaal want er staan dingen in die mailtjes waar je de kriebels van krijg
ze heeft ook gedreigt dat ze me wil verminken in me gezicht maar goed
ik spreek me stalhouder nog een keer aan die heeft er al voor gezorgd dat me ex een straat verbod heeft bij stal (me stalhouder is namelijk brandweerman en me ex is dat ook)
allemaal bedankt ik zat (zit) echt met me hande in me haren!!!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:37

maak je niet druk...komt allemaal goed joh!!
ik durf te zweren net als alle anderen hier dat je ex het allemaal alleen speelt...hij maakt je gewoon bang en dat lukt hem aardig, toch? hij doet er gewoon alles aan om je terug te krijgen op een zieke manier!!!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:44

En de politie kan hier niets aan doen????

Volgens mij nl. wel hoor,
dit zijn grove bedreigingen.
Weten je ouders hier vanaf?
Want volgens mij wordt het hoog tijd om eens met "haar"ouders te gaan praten.
Of de ouders van je ex.

Pfff,als ik in jouw schoenen stond,had ik een tegenactie op touw gezet!
Met of zonder geweld,dit is onacceptabel! Boos!

Zometeen doen ze je paardje wel wat aan!

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 16:47

Die ex heeft dat straatverbod ook niet voor zn zweetvoeten gekregen neem ik aan? Je stalhouder zal een gegronde reden hebben om zoiets aan te vragen, zegt toch ook weer wat over deze jongen.

Ik wil je nogmaals op het hart drukken met deze nieuwe vermoedens/informatie naar de politie te stappen.

doublejoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 16:56

ik wil het mijn ouders niet aan doen om dit te vertellen
ik zal weer eens naar de politie stappen kijken wat ze ermee doen
want ze mag echt me paardje niks aan doen....
dat is echt het laatste wat mag gebeuren.
als ze mij nou pakt ik ken nog wat terug doen ook niet veel maar wel iets

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:00

ik heb je een pb gestuurd

mister_myagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:04

Jemig, wat een raar verhaal. Scheve mond Ik snap er echt helemaal niets van. Verward Hoe kan je stalhouder een straatverbod geven aan zijn collega?? Verward Ik neem aan dat je bedoelt dat hij heeft gezegd dat hij niet langer welkom is bij zijn stal, maar hij is dan toch niet juridisch strafbaar als hij dat wel doet??
Volgens mij heb je namelijk voor een 'juridisch' straatverbod bewijs nodig van bijvoorbeeld dreigementen, stalking of iets van dien aard.

Je kunt mijn inziens 2 dingen doen:
1. Je verzamelt al het bewijs en je gaat ermee naar de politie. En bij ieder 'bewijsstuk' wat je erbij krijgt, ga je weer. Net zolang tot ze er iets aan doen.
of
2. Je negeert die kerel en blokt de mailtjes weg en hoopt dat hij doorkrijgt dat je niets meer met hem te maken wil hebben. Als het namelijk echt je ex is, dan is deze manier van aandacht ook prima voor hem. Dus zolang je contact met hem houdt, zal hij doorblijven gaan.

Die dreigementen zijn echt laf! Hij weet precies waar je zwakke plek zit, en maakt er op deze manier misbruik van, zodat jij mooi contact met hem blijft houden.

Je stalhouder is op de hoogte en zal extra opletten, dat is prettig om te weten! *LOL*
Heel veel sterkte en ik hoop dat het snel voorbij is!

klomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 17:18

ik zou juist wel mijn ouders hierbij betrekken; zij kunnen jou steun geven en hebben misschien ook nog goede ideeen! bovendien hoef je dan niet alles alleen te verwerken en ik zou ook graag willen weten als ouder wat er met mijn kind is of speelt!!!