Vraagje voor mensen uit omgeving Tiel

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:08

Ik heb ook bij de Mac. gewerkt. Deed daar de Administratie. Dit kun jij niet meegemaakt hebben want dit is al 4 jaar geleden.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:14

Milkaatjuh schreef:
Dat is manege de Roskam. Ik heb echt een hekel aan die manege... Het is een super grote kakzooi en er word niet aan de paarden gedacht. Je moet een eigen paard hebben om er te rijden.
Er zijn wel aardige mensen daar, maar de meesten zijn echt kakzooi. Lachen

Je kunt ook te ver gaan. De Roskam is een rijvereniging die een overdekte rijhal heeft(Roskammanege) Alle mensen die daar rijden zijn lid van die club en hebben daar 2 keer per week les. Verder kun je er ook voor jezelf rijden. Ik zou niet weten waarom het een kakzooi is, de meeste leden zijn doodnormale mensen, met een eigen paardje, waar ze hard voor werken. Het enige nadeel is idd dat je een eigen paard moet hebben.

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 22:45

nina62 schreef:
Het enige nadeel is idd dat je een eigen paard moet hebben.

Dat is ook de reden dat ik het niks vond Haha!

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-04 22:59

als je een eigen paardje hebt is de Roskam erg leuk! OK dan!
daar rijd ik ook! Haha!
je kunt er bijna altijd rijden, en er zijn in de winter 1 keer in de maand wedstrijden! en het is er erg gezellig!!!!! *LOL*

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-04 23:17

Hey maaykuhhh, die shet manege waar je werkt ken ik wel trouwens Haha! (Goh de wereld is klein) Alleen niet helemaal aan mijn maat Haha! Ik was er heel toevallig langs gereden toen ik op zoek was naar een kortere weg richting Buren.. wat overigens niet die weg was Tong uitsteken

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 12:53

nina62 schreef:
Je kunt ook te ver gaan. De Roskam is een rijvereniging die een overdekte rijhal heeft(Roskammanege) Alle mensen die daar rijden zijn lid van die club en hebben daar 2 keer per week les. Verder kun je er ook voor jezelf rijden. Ik zou niet weten waarom het een kakzooi is, de meeste leden zijn doodnormale mensen, met een eigen paardje, waar ze hard voor werken. Het enige nadeel is idd dat je een eigen paard moet hebben.

Mag ik mijn mening niet meer geven?? Ik vind een heel groot deel van de Roskam een kakzooi. Maar zeker niet iedereen. Zoals Maayke, dat is een schat van een mens. Maar er zitten heel vceel mensen op de roskam die echt niet aan hun paard denken. Je hoeft je echt niet aangesproken te voelen hoor!

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 13:31

Bij ons thuis is ook een kleine manege, 15min vanaf Tiel

patos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 14:33

Dat de roskam een kakzooi is heb ik nog nooit gemerkt. Ik rijd er al een jaar of 3 regelmatig wedstrijden en ik ken mensen die daar lid zijn, maar die indruk heb ik nooit gekregen.

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:43

Ik wel Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:44

Nistria schreef:
Bij ons thuis is ook een kleine manege, 15min vanaf Tiel

Is dat heel toevallig die manege naast die skatebaan??

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 15:51

Milkaatjuh schreef:
Mag ik mijn mening niet meer geven?? Ik vind een heel groot deel van de Roskam een kakzooi. Maar zeker niet iedereen. Zoals Maayke, dat is een schat van een mens. Maar er zitten heel vceel mensen op de roskam die echt niet aan hun paard denken. Je hoeft je echt niet aangesproken te voelen hoor!

Tuurlijk mag je je mening wel geven, je moet alleen geen dingen zeggen die niet waar zijn. Ik kan me nog herinneren dat er 2 jaar geleden bij de Roskam een meisje op een haflinger reed en dat ze niets anders deed dan crossen met die pony; uren achter elkaar. En als je daar dan wat van zei kon je een grote mond krijgen van dat meisje uit Tiel. Dus zeg nou maar niet dat ze bij de Roskam niet aan hun paard denken, terwijl je dat zelf nooit deed!!

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:15

Ik was dat niet Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:22

Oh ja meid, ik ben zeker niet de enige de het zegt. Ik zeg niet dat iedereen kakzooi is, maar ik heb me er een paar gezien en die gingen me toch slecht om met die paarden!
Ik zeg toch niet dat jij het doet? Er zijn zat relaxede mensen daar, maar niet iedereen. Als je je aangesproken voelt mij best maar ik spreek jou toch niet aan Lachen

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 17:16

Oke, de Roskam is een leuke manege op sommige mensen na. Zo goed dan? Misschien moest ik het niet zo formuleren maar ik heb nou eenmaal geen leuke ervaringen met de roskam.
Maar dat meisje met die haflinger die jij bedoelt, dat kan ik niet zijn geweest. Ik crosste nooit en ben er al zeker 4 jaar weg. Lachen
En als ik crosste deed ik het op het weiland en dan maar heel even en geen uren. Ze vond het zelf altijd heerlijk en crost maar wat graag. Nu nog steeds.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:40

Zo hoor ik het graag ja. De Roskam is gewoon een gezellige vereniging en overal is wel eens wat. En dat jij er minder leuke ervaringen had kwam vooral door jezelf. Ik denk trouwens wel dat je veranderd bent. Ouder en wijzer laten we maar zeggen. Je hebt mooie foto's van Milka op je profiel staan. Ziet er goed uit.

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 21:54

Mijn zus rijdt bij de Paardensprong in Neerijnen, goede manege!

Ulissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 22:32

Wie is jouw zus.? Ik sta namelijk in pension bij de Paardesprong in Neerijnen. Ik heb vanavond xluvja meegenomen naar de Paardesprong en de Sjerstinhoeve. Waar ze gaat rijden, deze keuze moet ze zelf maken.

_Jis_Ka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-04 22:38

Ik denk toch dat ik ook maar bij de Paardesprong ga rijden. Kreeg er een hele goede indruk, en zag er erg gezellig uit..

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 17:49

Jah klopt! Ik ben er ook wel eens geweest en het zag er erg leuk uit!!
Ik wilde er eerst wedstrijden gaan rijden, maar het was net te ver en we hebben geen trailer..

maaykuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-04 22:52

Milkaatjuh schreef:
Zoals Maayke, dat is een schat van een mens.

Dank je Babeth!!! hihihihi! Bloos

Trouwens over die manege in Neerijnen: Een vriendin van mij heeft haar paard daar staan en heeft het daar heel erg naar haar zin. Ik ben er nog nooit geweest, maar ik hoor er goeie verhalen over! OK dan!

Tyler

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 14:35

heeeyy maayke !!! heb je het over mij Tong uitsteken
hihihihi, idd gezellig en goed daar *LOL*

gabyfedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:07

De Roskam kakzooi? Dat is de enige vereniging uit de omgeving waar verenigingsgevoel inzit!
Satana kan ik niet aanraden, goede omgang met paarden en mensen staat bij mij heel hoog, maar daar niet.
Bij Petra Vink is het ook erg oke.

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 00:17

gabyfedde schreef:
De Roskam kakzooi? Dat is de enige vereniging uit de omgeving waar verenigingsgevoel inzit!
Satana kan ik niet aanraden, goede omgang met paarden en mensen staat bij mij heel hoog, maar daar niet.
Bij Petra Vink is het ook erg oke.

Dank je wel

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 10:25

Ja dat is waar bij de roskam is wel vereniging gevoel. Ik vind santana wel leuk om wedstrijdt te rijden. Voor de rest weet ik daar weinig van. Maar Ravenswaay is sinds de nieuwe eigenaar ook weer erg verbeterd. Dus ook aan te raden.

Stilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-04 11:33

Milkaatjuh"]
Stilla en xluvya, jullie wonen erg dicht bij mij! Ik woon in drumpt! Aan de kant van rauwenhof. Misschien een keer en meeting??
[/quote]

Mijn reactie is er laat Bloos , maar lijkt me erg gezellig!!!

[quote="pittekop schreef:
ravenswaay is voorbij buren en asch ongeveer 15 a 20 min hier vandaan

Inderdaad 20 minuten met de auto.
Toen de vorige eigenaren er nog inzaten vond ik het echt 10 keer niks. Nu er nieuwe eigenaren inzitten hoor je we weinig meer over. Ik ben er al een tijdje niet meer geweest, dus kan er ook niks over zeggen.

De Roskam heb ik vaak wedstrijden gereden. Altijd erg gezellig!!!

De paardensprong in Neerijnen hoor ik nooit zoveel over. Geen bericht goed bericht. Die ene keer dat ik er ben wezen kijken gaf mij een positieve indruk. Netjes, leuke paarden.