Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Milkaatjuh schreef:Dat is manege de Roskam. Ik heb echt een hekel aan die manege... Het is een super grote kakzooi en er word niet aan de paarden gedacht. Je moet een eigen paard hebben om er te rijden.
Er zijn wel aardige mensen daar, maar de meesten zijn echt kakzooi.
nina62 schreef:Je kunt ook te ver gaan. De Roskam is een rijvereniging die een overdekte rijhal heeft(Roskammanege) Alle mensen die daar rijden zijn lid van die club en hebben daar 2 keer per week les. Verder kun je er ook voor jezelf rijden. Ik zou niet weten waarom het een kakzooi is, de meeste leden zijn doodnormale mensen, met een eigen paardje, waar ze hard voor werken. Het enige nadeel is idd dat je een eigen paard moet hebben.
Milkaatjuh schreef:Mag ik mijn mening niet meer geven?? Ik vind een heel groot deel van de Roskam een kakzooi. Maar zeker niet iedereen. Zoals Maayke, dat is een schat van een mens. Maar er zitten heel vceel mensen op de roskam die echt niet aan hun paard denken. Je hoeft je echt niet aangesproken te voelen hoor!

Milkaatjuh"]
Stilla en xluvya, jullie wonen erg dicht bij mij! Ik woon in drumpt! Aan de kant van rauwenhof. Misschien een keer en meeting??
[/quote]
Mijn reactie is er laat, maar lijkt me erg gezellig!!!
[quote="pittekop schreef:ravenswaay is voorbij buren en asch ongeveer 15 a 20 min hier vandaan