Wie kent mega paarden store in Utrecht?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 11:27

Kyona schreef:
Als je naar Rotterdam gaat, is het misschien leuker als je nog een paar dagen wacht. Vanaf woensdag hebben ze daar tentenkant met allemaal aanbiedingen (zie elders op bokt).

idd.

Horseplaza in nieuwegein vind k ook niet zo heel groot. wel genoeg keuze maar meerendeel eigenmerk.. Plus dat de meeste keren dat k daar kom het personeel in t koffiehoekje zit te zitten Haha! Ik wil ook zon baantje Knipoog Haha!

Freddys is vooral dure merken.. en duurdere prijzen dan horseplaza.. zijn wel aardige mensen.. maar voor n zadel of n zadel laten checken moet j er iig niet wezen..

Ellebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:11

Is die in Nieuwegein zo ongeveer tegenover de Hornbach? Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:22

Hornbach zit aan de andere kant van het kruispunt aan de kant van de Mac. Als je richting de gamma gaat (want die kan je als het goed is zien van de weg af) dan kom je vanzelf bij de ruitersportzaak....

Rabeltje: Waarom moet je niet bij Freddy's zijn voor een zadel of zadelcheck?

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:48

cissy schreef:

Rabeltje: Waarom moet je niet bij Freddy's zijn voor een zadel of zadelcheck?

Vriendin van me heeft een verkeerd zadel aangemeten gekregen. Deels natuurlijk eigenschuld dat ze meteen zelf had moeten doorhebben dat t niet zat.. deels ook aan de zadelmaker

Mijn dressuurzadel na laten kijken.. lag prima.. maandje later andere er naar laten kijken.. Naja.. mijn instructrice reed die dag mijn paard omdat k niet kon. Zadelmaker is een vriend van haar en vroeg er wat over omdat t zadel erg beroerd lag. Zadel zou achter zon 10 cm hoger moeten liggen Scheve mond Dus een zadel zal k er nooit meer kopen.. of na laten kijken.. Lachen

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:50

volgens mij heeft die Freddie toch vroeger bij een goede zadelmaker gewerkt...... staat me iets van bij dat ik hem van elders ken namelijk.

Wie gaan er van de week allemaal heen, kunnen we meeten bij MacD. Clown Vingers aflikken

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:17

smurf schreef:
volgens mij heeft die Freddie toch vroeger bij een goede zadelmaker gewerkt...... staat me iets van bij dat ik hem van elders ken namelijk.

Hij werkte in bilthoven, horseland. Is ermee gestopt toen de winkel overgenomen werd door de horselover keten. Freddy kijkt zelf ook niet echt naar de zadels, heeft hij iemand voor..

mel_kreeft

Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 17:15

Haha! we hebben het gevonden!!
en zijn ook zeker geslaad (bij horseplaza) het volgende hebben wegekocht:

mellietjuh:
-mint groen setje (halster, bandages, halstertouw, dekje) Lovers

lowara:
-halster voor cezanne
-halster voor 'stip'
-een christ dekje (schrijf ik dat goed??) en een
-hoofdstel voor lowara *LOL*

en zelfs mijn mams heeft iets gekocht: een winterjas Haha!

het was dus een erg geslaagde dag, en drie keer raden waar we hebben gelunched ...... Haha! Mac!! Vingers aflikken

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 18:57

gaat er morgenochtend nog iemand naartoe, behalve wij..... Verward

goed idee: lunch bij de macD, gaan wij morgen ook doen Vingers aflikken

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 21:43

hihi het was geweldig he melissa! we kwamen met steeds meer dingen terug, en op een bepaald moment gingen we zo'n showroom paard bandageren om te kijken of het groene setje wel leuk stond Haha!

mel_kreeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 23:30

ja! Haha! en ik deed het ook goed he'! voor de eerste keer, weet alleen niet of het paard erg blij was Bloos (hehehe)

MargaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 08:58

Ik moet er zo te horen ook eens een keertje heen. Tot nog toe ging ik altijd naar Odijk (want mijn ouders wonen daar toevallig ook) want die zaak in Kanaleneiland (weet niet hoe die heet) vond ik te duur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:07

benangelique schreef:
www.freddysruitersport.nl

is echt een goede zaak! klein en bomvol; maar een superservice! Horeplaza is echt slecht, tenzij je precies weet wat je hebben moet...

Veel shopplezier in ieder geval!

Een superservice? >;)
Mijn moeder is twee keer naar die winkel toegeweest omdat ze dan gelijk uit haar werk iets voor me kon meenemen dat ik nodig had. Twee keer hadden ze het product niet en twee keer hebben ze mijn moeder een ander, veel duurder en natuurlijk een veeeeel 'beter' soortgelijk product aangesmeerd. Precies hetzelfde product maar dan anders
Ik zocht bijvoorbeeld een softhalster, en GEEN onderlegd halster of een halster met bont (dat heeft ze ook tegen de winkelier gezegd). Waar komt ze mee thuis? Juist, een nylon onderlegd halster, want dat was 'precies hetzelfde' als een softhalster. Erg duur ook nog.
Mijn moeder heeft er geen verstand van, dus die nam het maar mee, dacht echt dat ze het goede mee had genomen.
Wat dat betreft vind ik Horseplaza vriendelijker. Laatst was de Betadinezalf op. Ik kon het gewoon bestellen zonder dat ik allerlei andere soortgelijke middeltjes aangewezen kreeg.

Galupy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 12:50

MargaV schreef:
die zaak in Kanaleneiland (weet niet hoe die heet) vond ik te duur.

Die zaak die je bedoelt heet toch Koch, of niet?

mel_kreeft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-04 13:18

ik vond de service bij horseplaza ook wel goed. het meisje was niet een van de slimsten (was vergeten het veiligheids labeltje eraf te halen bij lowara's halster) maar verder was ze heel behulpzaam.