bijrijder of niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 20:49

Weet je wat ik ook zou doen..........een proeftijd afspreken. Dan is het voor jezelf ook een fijner gevoel dat je het kan zeggen als het je niet bevalt. Dan weet de ander ook dat hij/zij kan laten weten of het bevalt zonder dat jij verrast bent. Dan weet je zeker dat beide partijen eerlijk kunnen zijn over de vraag of het klikt of niet.

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-04 21:06

ja das inderdaad wel een goed idee ja.

Valentinotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:16

Omdat het mij ook 2,5 jaar heeft geduurd om er zo op te kunnen rijden.
Je kent het paard niet, als je hem zou kennen, zou je waarschijnlijk mijn mening delen... Hij is nou eenmaal moeilijk met andere... En ik ga geen risico's nemen.

En ik zeg niet dat ik goed ben en andere niet, want ik ben ook maar een L1 amazone

Elk paard is anders, je kan niet alles over een kam scheren, op mijn vorige stal stond ook een paard die door niemand anders gereden kon worden...

En ik heb geen zin om 2,5 jaar met een verzorgster erbij te zijn, wnat dan kan ik net zo goed geen verzorgster nemen... Schijnheilig

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-04 18:20

Ok het is ieder zijn eigen keus en dat is een kwestie van prioriteiten stellen. Ik ken ook zo iemand die dat zei, maar wat ze eigenlijk wilde zeggen is: er is niemand die hem exact zo goed als ik kan laten lopen op M-niveau. Dan is het een afweging of je hem voor 1 a 2 dagen per week ook voor minder wil laten lopen (wel ontspannen enzo) of niet.
Verder was het een ontzettend heethoofd waar ze heel vaak afviel. Tja........toen brak ze haar nek en een jaar uit de running. Toevallig kwam er iemand en die kon prima met dat paard overweg, terwijl de meesten het niet konden. Dat is gewoon de gouden match en die moet je zien te vinden.