Rijbroek kapot door laarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:28

ik vind de eurostar broeken juist wel lekker...ik heb er drie met van dat soort dikke stof, bandplooi en steek zakken welke model weet ik niet maar bij mij is er niks aan de hand..en ik rijd nou niet bepaald weinig

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:41

Jockey_my schreef:
Ik heb 2 rijbroeken van eurostar.

Over 1 ben ik heel te vreden niks mis mee!!
over de andere ben ik zeker niet te vreden!!Hij pluist ( ook boven mijn laars) en er komen snel haken in , de lusjes waar je je riem door haan kan doen zijn allemaal kapot (terwijl ik niet eens is een riem draag!!!)

Ik heb trouwens ook MH en volgensmij ligt dat echt niet aan die laars hoor!

Bij mij kwam het ook van de klitteband, die eraan zit. Ik heb ook Petrie's ook hier slijt de broek van. Dus het ligt niet alleen aan de mountain horse laarzen.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 18:43

hetismij schreef:
ik vind de eurostar broeken juist wel lekker...ik heb er drie met van dat soort dikke stof, bandplooi en steek zakken welke model weet ik niet maar bij mij is er niks aan de hand..en ik rijd nou niet bepaald weinig

Het hangt ook van de stof af, zoals eerder genoemd is. Ik had vroeger altijd de Corsica, daar had ik nooit problemen mee. Maar die nieuwe stof blijkt dus geen succes te zijn

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:06

Ik heb ook de Eurostar Klara van de 450 stof en die van mij pluist ook. Maar ik dacht dat het door het type stof komt. Bij de 830 stof valt het volgens mij wel mee, tenminste ik had een ES Karin van die stof alleen vond ik die wat stugger. Ik vind de Klara zo lekker zitten anders had ik er niet weer één gekocht. Ook bij mij pluist de broek in de knieholtes, komt denk ik doordat het leer van de goedkope Petrie's heel hard is. Ik heb de broek nu ruim anderhalf jaar, loop er zo'n beetje dag en nacht in en ik ben er nog steeds heel tevreden over.

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:08

ik herken dat.
ik dacht dat het kwam omdat het klitteband(onderaan) op je rijbroek gaat plakken en zotrek je dat los.
de volgende word ik iedergeval bij mj 1 met een knoop

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:17

porscherider schreef:
Ik heb ook de Eurostar Klara van de 450 stof en die van mij pluist ook. Maar ik dacht dat het door het type stof komt. Bij de 830 stof valt het volgens mij wel mee, tenminste ik had een ES Karin van die stof alleen vond ik die wat stugger. Ik vind de Klara zo lekker zitten anders had ik er niet weer één gekocht. Ook bij mij pluist de broek in de knieholtes, komt denk ik doordat het leer van de goedkope Petrie's heel hard is. Ik heb de broek nu ruim anderhalf jaar, loop er zo'n beetje dag en nacht in en ik ben er nog steeds heel tevreden over.

Nou mijn petrie's zijn toch echt niet goedkoop Verward
Al was dat wel zo, dan nog vind ik dat niet kunnen van zo'n dure broek Scheve mond

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:28

porscherider schreef:

Ze hebben mij vorige keer het verschil laten voelen tussen de 450 en 830 (toen ik een rijbroek ging kopen en aangaf geen eurostar meer te willen) en je voelt idd veel verschil. De karin die ik heb is van 450 stof en ik vind het wel jammer dat ze toen niet aangegeven hebben dat die er ook in een duurdere/betere stof was, dan had ik zeker daarvoor gekozen. Schijnt trouwens dat 830 ook pluist, maar een stuk minder.

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 01:01

Eurostar is niet slecht, en al helemaal niet slecht als het gaat om garantie. De broeken die normaal behandeld zijn maar toch pluizen en terug gestuurd worden worden in doorsnede allemaal vergoed door Eurostar.
Het is bekend dat de 450 stof pluis, als je de stof voelt en bekijkt hoe hij geweven is en van welke stof kun je dat al duidelijk zien.

Niet voor niets hangt er aan kwaliteit altijd een prijskaart. De broeken zijn in aanschaf duurder maar gaan beduidend langer mee.
Ikzelf heb veel Eurostar broeken, maar ook wel pikeur.
Allemaal met 3/4 of 4/4 leer zit dat vind ik fijner. Mijn broeken gaan ongeveer twee jaar mee en zijn dan allemaal versleten in het kruis.

Eurostar heeft gewoon voor iedereen een passende broek, maar aan die broek hangt gewoon een proijskaartje.
Kwaliteit kost geld maar gaat op den duur wel met de eer strijken.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:14

Kafue schreef:
Eurostar is niet slecht, en al helemaal niet slecht als het gaat om garantie. De broeken die normaal behandeld zijn maar toch pluizen en terug gestuurd worden worden in doorsnede allemaal vergoed door Eurostar.
Het is bekend dat de 450 stof pluis, als je de stof voelt en bekijkt hoe hij geweven is en van welke stof kun je dat al duidelijk zien.

Niet voor niets hangt er aan kwaliteit altijd een prijskaart. De broeken zijn in aanschaf duurder maar gaan beduidend langer mee.
Ikzelf heb veel Eurostar broeken, maar ook wel pikeur.
Allemaal met 3/4 of 4/4 leer zit dat vind ik fijner. Mijn broeken gaan ongeveer twee jaar mee en zijn dan allemaal versleten in het kruis.

Eurostar heeft gewoon voor iedereen een passende broek, maar aan die broek hangt gewoon een proijskaartje.
Kwaliteit kost geld maar gaat op den duur wel met de eer strijken.

Eurostar is misschien niet superduur, maar 100 euro voor een broek die in no time pluist vind ik toch echt wat veel... (ok was 85 maar dat komt omdat ik een kindermaat heb).

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 02:20

Misser schreef:
Eurostar is misschien niet superduur, maar 100 euro voor een broek die in no time pluist vind ik toch echt wat veel... (ok was 85 maar dat komt omdat ik een kindermaat heb).

Dan heb je gewoon een dure ruitersportzaak getroffen. Voor 100 euro heb je al een eurostar met leren zit.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 11:23

Mijn eurostar klara begon ook al na twee weken te pluizen Ben er nooit mee terug geweest, na die twee weken is het niet erger geworden gelukkig Lachen

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 11:44

Kafue schreef:
...Kwaliteit kost geld maar gaat op den duur wel met de eer strijken.

Kijk, da's iemand die het begrijpt.

Petra_O

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 11:48

Kafue schreef:

Ik kreeg dus geen gerantie. Ze hebbe de pluisjes eraf gehaald, en ik heb hem terug gekregen. Ik ben er maar weer mee gaan rijden en nu zit er een gat in Boos! . Ik ben weer terug naar de winkel gegaan en zit nu op een telefoontje te wachten, maar ik krijg dus nu wel een nieuwe.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 15:45

Kafue schreef:
Dan heb je gewoon een dure ruitersportzaak getroffen. Voor 100 euro heb je al een eurostar met leren zit.

Op de divoza site staat deze broek zelfs voor 105. Leren zit broeken hoeven toch ook niet duurder te zijn dan normale broeken Verward

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:53

Ook een broek van 85 euro hoeft niet zo snel lelijk te worden.
Sorry hoor maar ik heb 125 euro betaald voor mijn broek en die was ook heel snel lelijk. Ook voor dit geld verwacht ik er, toch wat langer mee te kunnen doen dan een half jaar Verward