Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jockey_my schreef:Ik heb 2 rijbroeken van eurostar.
Over 1 ben ik heel te vreden niks mis mee!!
over de andere ben ik zeker niet te vreden!!Hij pluist ( ook boven mijn laars) en er komen snel haken in , de lusjes waar je je riem door haan kan doen zijn allemaal kapot (terwijl ik niet eens is een riem draag!!!)
Ik heb trouwens ook MH en volgensmij ligt dat echt niet aan die laars hoor!

hetismij schreef:ik vind de eurostar broeken juist wel lekker...ik heb er drie met van dat soort dikke stof, bandplooi en steek zakken welke model weet ik niet maar bij mij is er niks aan de hand..en ik rijd nou niet bepaald weinig

porscherider schreef:Ik heb ook de Eurostar Klara van de 450 stof en die van mij pluist ook. Maar ik dacht dat het door het type stof komt. Bij de 830 stof valt het volgens mij wel mee, tenminste ik had een ES Karin van die stof alleen vond ik die wat stugger. Ik vind de Klara zo lekker zitten anders had ik er niet weer één gekocht. Ook bij mij pluist de broek in de knieholtes, komt denk ik doordat het leer van de goedkope Petrie's heel hard is. Ik heb de broek nu ruim anderhalf jaar, loop er zo'n beetje dag en nacht in en ik ben er nog steeds heel tevreden over.
porscherider schreef:Ik heb ook de Eurostar Klara van de 450 stof en die van mij pluist ook. Maar ik dacht dat het door het type stof komt. Bij de 830 stof valt het volgens mij wel mee, tenminste ik had een ES Karin van die stof alleen vond ik die wat stugger. Ik vind de Klara zo lekker zitten anders had ik er niet weer één gekocht. Ook bij mij pluist de broek in de knieholtes, komt denk ik doordat het leer van de goedkope Petrie's heel hard is. Ik heb de broek nu ruim anderhalf jaar, loop er zo'n beetje dag en nacht in en ik ben er nog steeds heel tevreden over.
Kafue schreef:Eurostar is niet slecht, en al helemaal niet slecht als het gaat om garantie. De broeken die normaal behandeld zijn maar toch pluizen en terug gestuurd worden worden in doorsnede allemaal vergoed door Eurostar.
Het is bekend dat de 450 stof pluis, als je de stof voelt en bekijkt hoe hij geweven is en van welke stof kun je dat al duidelijk zien.
Niet voor niets hangt er aan kwaliteit altijd een prijskaart. De broeken zijn in aanschaf duurder maar gaan beduidend langer mee.
Ikzelf heb veel Eurostar broeken, maar ook wel pikeur.
Allemaal met 3/4 of 4/4 leer zit dat vind ik fijner. Mijn broeken gaan ongeveer twee jaar mee en zijn dan allemaal versleten in het kruis.
Eurostar heeft gewoon voor iedereen een passende broek, maar aan die broek hangt gewoon een proijskaartje.
Kwaliteit kost geld maar gaat op den duur wel met de eer strijken.
Kafue schreef:Eurostar is niet slecht, en al helemaal niet slecht als het gaat om garantie. De broeken die normaal behandeld zijn maar toch pluizen en terug gestuurd worden worden in doorsnede allemaal vergoed door Eurostar.
Het is bekend dat de 450 stof pluis, als je de stof voelt en bekijkt hoe hij geweven is en van welke stof kun je dat al duidelijk zien.
. Ik ben weer terug naar de winkel gegaan en zit nu op een telefoontje te wachten, maar ik krijg dus nu wel een nieuwe.