paardenmarkt Zuidlaren

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:11

ellepel schreef:
ik heb een paar fjorden gezien, niet zoveel.
naar namen vraag ik niet op een markt, maar ik heb een leuke ruin zien staan, zag er netjes uit, niet te dik, dus dat zou wel kunnen dat dat hem was

Kan ik me voorstellen, maargoed, wie weet. Vroeg me alleen af of ze 'm verkocht hadden voor dat de markt was of dat hij er toch heen gegaan is...was op de foto namelijk erg leuk paardje. Leek sprekend zijn vader!

Yell

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-04 16:15

lailapri schreef:
er stond ook een 1.5 jarige haf te koop voor 425 werrd gekocht door een handelaar, en werd geprobeert te verkopen voor 850 hahawij heel gesprek met die handelaar gehad, was een fokker zei hij, kon het paard vanf zijn geboorte, vertelde over hoe hij merries bij hengsten probeerde te passen zegmaar en over het veulen (1,5 jaar) zei hij dat je nu al zadeltje erop kon leggen bitje in en volgend voorjaar er wel op kon, ook vertelde hij dat hij 9 fok merries had, en dat als we het adres van de fokker in het paspoort zouden bellen we hem aan de telefoon zouden krijgen en dat hij het veulen zl haar hele leven kon en zelf had opgevoed haha
niet dus hij had haar net gekocht

stja dat is de handel.. Hangt in elkaar van leugens en de goede praatjes van de handelaar bepalen al de helft van de prijs..