Perse een likithouder nodig?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

taverno

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:10

De mijne heeft ook een likit houder maar likken doet hij er niet aan.
Hij smijt hem wel heen en weer,dus helemaal weggegooid geld is het niet.
Maar een volgende zal ik niet meer kopen.

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:12

Die likit's zijn echt duur geworden zeg, was er net toevalig naar aan het kijken, maar kan me niet herinneren dat die dingen vorig jaar ook al zo duur waren. Scheve mond

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 19:17

Ze zijn voor zover ik me kan herinneren altijd rond de 5 euro geweest...
Bij hypodrama zijn ze vaak in de aanbieding (met tentenkamp 3,50 ofzo..)
En ook zomaar..

Tancreda4
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 19:53

samantha5 schreef:
Die likit's zijn echt duur geworden zeg, was er net toevalig naar aan het kijken, maar kan me niet herinneren dat die dingen vorig jaar ook al zo duur waren. Scheve mond

Ze waren volgens mij ook al redelijk duur. Dat was ook de drempel dat ik hem niet had gekocht voor genderose. Ik zat er toen de tijd wel aan te denken...

Maar mischien nu met die aanbieding dat ik er eentej ophaal. Maris ging er eentje proberen, en mischien dat ik er eentej voor Niek mee kan nemen?

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:07

Oh daar is mijn lick it natuurlijk gebleven ik had hem in de houder maar na een week deed hij er volgens mij nisk meer mee dus heb ik de lick it in zijn voerbak gelegd en na 2 dagen miste ik hem opeens...maar hij heeft em dus opgegeten ik begreep het al niet Tong uitsteken

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:08

mijn pony had zijn lickit zonder houder al binnen paar uur op.
en ik vind voor zo'n fluthoudertje veel te duur om te kopen. dus geen lickits meer voor mij Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 20:32

Mijn paardje heeft ook een lik-it gekregen in houder. Omdat ik inderdaad bang was dat hij anders zomaar op was..
Maar helaas, mijn paardje kan de lol er echt niet van in zien. Ze vindt het ding heel vervelend, ze irriteerd haar eraan. Maar likken, ho maar! Boos!
Dus wie nog een lik-it (nieuw) inclusief houder wil kopen mag me pb en Haha!

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 08:26

Lisjuh87 schreef:
Oh daar is mijn lick it natuurlijk gebleven ik had hem in de houder maar na een week deed hij er volgens mij nisk meer mee dus heb ik de lick it in zijn voerbak gelegd en na 2 dagen miste ik hem opeens...maar hij heeft em dus opgegeten ik begreep het al niet Tong uitsteken

Als je dat doet mag je er wel bij gaan staan ben anders bang dat hij hem helemaal opvreet.

Tancreda4
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 17:47

samantha5 schreef:
Als je dat doet mag je er wel bij gaan staan ben anders bang dat hij hem helemaal opvreet.

Ja idd... Daar zat ik ook al aan te denken. Moet er nog even over nadenken, aangezien ik bij niek het niet zo gek vind als hij binnen twee tellen op is zonder houder, en me dat ook niet helemaal toppie lijkt.