fokker van je paard benaderen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:48

Gewoon contact opnemen! Ik heb inmiddels contact met de fokster van Digger. Ik heb zijn moeder, halfzuster en broertje gezien. Ze is inmiddels ook bij Digger wezen kijken. Altijd leuk natuurlijk. Lachen

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 08:30

Ik heb er ook alleen maar positive ervaringen mee, ik heb Riant bij een handelaar gekocht die zei dat ze rechtstreeks bij de fokker vandaan kwam.. Dus ik heb de fokker even gebeld om te kijekn of dat klopt en het klopte ook inderdaad. Ik wil nu binnekort contact op nemen en wat foto;s sturen van wat er van Riant is geworden.

MarchaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:23

Ik heb hier ook positieve ervaringen mee. Een tijdje terug heb ik de fokker van mijn paard een brief geschreven met daarin wat vragen en uiteraard mijn adres en mail. Zo'n 2 weken later heb ik een heel uitgebreid antwoord van hun ontvangen, ik geloof ook dat ze het wel leuk vonden om te horen hoe het nu met het paard ging OK dan!

Ik zou zeggen, gewoon proberen, niet geschoten is altijd mis Knipoog

Saar4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 11:46

Gewoon doen. Misschien hebben ze zelfs nog wel wat foto's liggen. Ik heb mijn pony direct van de fokker gekocht. Ik kreeg een compleet fotoboek mee met veulenfoto's, foto's als jaarling, tweejarige, op de keuring enz. Hartstikke leuk.

Omdat ik een groot deel van haar familie ken (moeder, broertje, zusjes), weet ik nu ook dat dat schrikkerige gedoe niet aan mij ligt. Al die merries zijn zo erg! Allemaal van moe geërfd.