Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Pjelk schreef:Ik weet dat het een goed merk is en vind ze er ook super uit zien maar... daar is de prijs dan ook naar! WB leek mij wel een goed betaalbaar alternatief
Haffie_Lady schreef:Heb een pagony en een WB
De pagony Xtreme (geloof ik) een 400 grams, te vergelijken met die jij hebt geplaatst. Ben er zeer tevreden over hij is erg sterk, zelfs het dekenslopende maatje van mijn haf krijgt hem niet stuk.
Heb een ongevoerde WB regendeken. Ook daar ben ik super tevreden over, perfect waterdicht, zelfs in hoosbuien. Ook erg sterk maar niet helemaal bestand tegen dekenslopende paardenvriendjes
.Marloez schreef:heel fijn
welke kleur heb je 'm genomen..? IK heb namelijk precies dezelfde deken als jouook 220 grams.
) genomen. Ik wou wel bordeaux of groen ofzo maar helaas was iets paars/lila achtigs de enige andere mogelijkheid en dat vind ik toch net niet stoergenoeg voor mijn stevige Fjordenmeneer
.
dus morgen maar weer ruilen. Hopelijk ligt de 175 beter. Wel vreemd want mijn Pagony maatje 175 was juist weer aan de krappe kant
. Ben heel benieuwd hoe de WB een maat kleiner uitvalt
!
? Pjelk schreef:Ik heb heel saai de donkerblauwe (met rookkleurig randje) genomen. Ik wou wel bordeaux of groen ofzo maar helaas was iets paars/lila achtigs de enige andere mogelijkheid en dat vind ik toch net niet stoergenoeg voor mijn stevige Fjordenmeneer
.
Welke kleur heb jij en bevalt ie je goed?
Helaas is mijn maatje 185 deken toch te grootdus morgen maar weer ruilen. Hopelijk ligt de 175 beter. Wel vreemd want mijn Pagony maatje 175 was juist weer aan de krappe kant
. Ben heel benieuwd hoe de WB een maat kleiner uitvalt
!
Poohbeer: Wat bedoel je met een gatenkaas?
Poohbeer schreef:Er hoefde maar 1 paard zijn tanden in te zetten en er zat weer een winkelhaak in. WB is het enige merk waarmee ik dat tot nu toe heb. De Bucas kunnen ze rustig aan gaan hangen en dan blijftíe nog heel. Die WB zit vol met lapjes en waterdichtspul eroverheen.
Eigenlijk wel jammer dat WB niet in de BIT winterdeken test meedeed.
.