Pagony of WeatherBeeta deken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 23:58

Kijk ook eens bij Rambo dat is het beste van het geste op turn out dekens.
Pagony doet het goed maar rambo is beter

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-04 23:46

Kafue schreef:
Kijk ook eens bij Rambo dat is het beste van het geste op turn out dekens.
Pagony doet het goed maar rambo is beter

Ik weet dat het een goed merk is en vind ze er ook super uit zien maar... daar is de prijs dan ook naar! WB leek mij wel een goed betaalbaar alternatief Lachen

Kafue

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-04 00:19

Pjelk schreef:
Ik weet dat het een goed merk is en vind ze er ook super uit zien maar... daar is de prijs dan ook naar! WB leek mij wel een goed betaalbaar alternatief Lachen

Ja maar de Rambo geeft al drie jaar garantie op doorlekken en gaat gewoon heel veel jaar. Wij hebben dekens van Rambo die al acht jaar oud zijn en nog heel en nog waterdicht en die dragen de paarden de hele winter.
Bij ons in de winkel heb je ze al voor 138 euro.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-04 18:03

Het is de Weatherbeeta geworden. Niet de Orica high maar de Landa (220 gram leek me ook wel genog voor Pjelk). Gepast heb ik hem nog niet ivm met vies nat paard wat eerst maar eens drogen moet voordat ie zijn nieuwe dek op krijgt, maar moet zeggen dat ik de deken er erg goed uit vind zien !

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 10:50

heel fijn

welke kleur heb je 'm genomen..? IK heb namelijk precies dezelfde deken als jou Haha! ook 220 grams. Lachen

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 11:03

Ik heb zowel de pagony regendeken liggen en eenb WeatherBeeta. Een WB komt hier nooit meer in, ding lijkt wel gatenkaas. De Pagony is goed. Beide dekens liggen wel erg mooi op mijn paard.
Ik hou het toch maar bij Bucas, ook al ben ik ook wel eens benieuwd naar Rambo.

ikjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 11:57

Haffie_Lady schreef:
Heb een pagony en een WB
De pagony Xtreme (geloof ik) een 400 grams, te vergelijken met die jij hebt geplaatst. Ben er zeer tevreden over hij is erg sterk, zelfs het dekenslopende maatje van mijn haf krijgt hem niet stuk.
Heb een ongevoerde WB regendeken. Ook daar ben ik super tevreden over, perfect waterdicht, zelfs in hoosbuien. Ook erg sterk maar niet helemaal bestand tegen dekenslopende paardenvriendjes

maar de Xtreme is (dacht ik) 1600D en de tiger 600D dat is dus wel een heel groot verschil en eigenlijk niet met elkaar te vergelijken Lachen .

ik heb het even opgezocht de Xtreme is zelfs 1680D.

Horse_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 12:15

WB is de winnaar! Beter meer geld uitgeven en er langer meedoen.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-04 17:02

Marloez schreef:
heel fijn

welke kleur heb je 'm genomen..? IK heb namelijk precies dezelfde deken als jou Haha! ook 220 grams. Lachen

Ik heb heel saai de donkerblauwe (met rookkleurig randje Verward ) genomen. Ik wou wel bordeaux of groen ofzo maar helaas was iets paars/lila achtigs de enige andere mogelijkheid en dat vind ik toch net niet stoergenoeg voor mijn stevige Fjordenmeneer Haha! .
Welke kleur heb jij en bevalt ie je goed?

Helaas is mijn maatje 185 deken toch te groot Verdrietig dus morgen maar weer ruilen. Hopelijk ligt de 175 beter. Wel vreemd want mijn Pagony maatje 175 was juist weer aan de krappe kant Verward . Ben heel benieuwd hoe de WB een maat kleiner uitvalt !

Poohbeer: Wat bedoel je met een gatenkaas Verward ?

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-04 18:03

Pjelk schreef:
Ik heb heel saai de donkerblauwe (met rookkleurig randje Verward ) genomen. Ik wou wel bordeaux of groen ofzo maar helaas was iets paars/lila achtigs de enige andere mogelijkheid en dat vind ik toch net niet stoergenoeg voor mijn stevige Fjordenmeneer Haha! .
Welke kleur heb jij en bevalt ie je goed?

Helaas is mijn maatje 185 deken toch te groot Verdrietig dus morgen maar weer ruilen. Hopelijk ligt de 175 beter. Wel vreemd want mijn Pagony maatje 175 was juist weer aan de krappe kant Verward . Ben heel benieuwd hoe de WB een maat kleiner uitvalt !

Poohbeer: Wat bedoel je met een gatenkaas Verward ?

Er hoefde maar 1 paard zijn tanden in te zetten en er zat weer een winkelhaak in. WB is het enige merk waarmee ik dat tot nu toe heb. De Bucas kunnen ze rustig aan gaan hangen en dan blijftíe nog heel. Die WB zit vol met lapjes en waterdichtspul eroverheen.

Eigenlijk wel jammer dat WB niet in de BIT winterdeken test meedeed.

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-04 13:22

Poohbeer schreef:
Er hoefde maar 1 paard zijn tanden in te zetten en er zat weer een winkelhaak in. WB is het enige merk waarmee ik dat tot nu toe heb. De Bucas kunnen ze rustig aan gaan hangen en dan blijftíe nog heel. Die WB zit vol met lapjes en waterdichtspul eroverheen.

Eigenlijk wel jammer dat WB niet in de BIT winterdeken test meedeed.

Ja dat vond ik ook! Evenals Pagony. De WB`s zijn idd niet loeisterk. De stof is maar 600 D.
Maar de pasvorm vind ik geweldig OK dan!
Gisteren heb ik de maat 185 voor 175 geruild en die zit echt als een huis. Echt een hele mooie deken .

never

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-04 13:50

hoi hoi

ik heb van beide een deken en de WB deken is echt een superdeken vooral die extra groote staartflap die niet omhoog kan waaien zodat de kou nog onder de deken kan komen het is echt een superdeken

groetjes mirella en never give up