Trappen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nikki_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-04 19:15

ff off-topic.. hoe heeft die paardenfluisteraar dat aangepakt?
Je zegt namelijk Flink aangepakt
ben wel eens benieuwd hoe die mensen dat doen..!
Nog veel suc6 verder!

Sammiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:02

Wat vertel jij allemaal..!
Henkie is de pony van m'n tante en je kan zeggen wat je wilt maar er is geen paardenfluisteraar bij gekomen hoor!!
Je moet niet te veel verzinnen!
Dit is egt niet leuk hoor....
Vond je 't niet erg genoeg dat Corry er niet meer was? Huilen
Nou en dan begin je ook nog eens een topic dat henkie dan naar de slacht moet gaan...
Nou ten eerste zouden m'n oom en tante dat never doen hoor!!
En dat henkie bokt en steigert dat zou je zelf iets misschien verkeerd hebben gedaan want daarvoor deed hij 't nooit!!
Longeert ie al of wilt iej dat ook niet? Owneej dan bokt iej en moet ie zeker naar de slacht...

Henkie is nog wel van m'n tante en oom en je mag dan wel alles met hem doen maar of hij verkocht of naar de slacht gaat heb je never voor jou beslissing!!!!!!!!!!!!!!!!

judith_slu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 21:12

_thessie_ schreef:
Ik vind dus niet dat hij naar de slacht moet...
Afleren moet je Tong uitsteken
ja *LOL* niet direct paard naar de slacht
Zoek eens uit waarom hij schopt of aanvalt. Mijn vaders paard heeft ook wel eens geschopt maar dit omdat ze het gewoon niet prettig vind iets achter zich te hebben. Er word mee gemend en sleog eerder ook altijd naar de strengen. Als je haar afspuit slaat ze naar water. en mijn vaders paard leeft nog, die is ook niet naar de slager omdat ze toevallig een keer schopt

liesje_waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 23:40

dat paard zal niet zomaar slaan of aanvallen
of hij is zo verwend dat hij niets kan hebben of er is iets vroeger gebeurt kan hoef niet
als het paard dus goed verwent is een keer goed onder zijn kont komen Lachen:D
zachte aanpak helpt niet vaak bij zulke paarden ik ken er ook enetje n die is dus supper verwent en trek je door heel de stal heen als je niet uitkijk foei zeggen helpt niet
klinkt zillif al het paard al wat heeft mee gemaakt maar goed straffen helpt het beste
su6 ermee