rijden jullie wel eens 2 x per dag ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:11

NOOIT!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:57

ja hoor, dat kan best. Ik doe dat vaak in vakanties ook. 's ochtends mijn bijrijdster en ik 's avonds of andersom. Zolang je geen uren rijdt, moet je paard daar wel tegen kunnen.

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 12:58

ik werk eigenlijk het liefst 2 keer per dag met mijn paard, maar dit kan niet altijdd.

ik probeer hem 's morgens te longeren met pessoa (dit is heel goed voor hem) en 's avonds te rijden, het werkt altijd lekker ik kan nou niet zeggen dat dit te zwaar is voor hem, hij barst altijd van de energie en dit is bevordelijk voor zijn ontspanning.

ik ben dus van mening dat het niet erg is om 2 keer met je paard te werken.

Jnien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-04 13:30

Volgens mij is et zelfs heel goed, 2x een half uurtje, is geloof ik zelfs beter dan 1x een uur.
Zelf doe ik et niet, omdat ik dat gewoonweg niet haal!

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-04 20:50

Nou hij heeft het overleeft Tong uitsteken

Vanmorgen liep hij gelukkig goed en heb ik hem even lekker los gereden..
Vanavond is hij ook nog even gereden door bijrijdster en ook dat ging verder goed.. Zij stapt nog veel en vraagt niet te gek maar hij liep er niet minder onder.. gelukkig.. Bedankt voor jullie reacties. Haha!

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-04 00:22

Ik zelf rij nooit twee keer per dag op hetzelfde paard, maar dat is vanwege tijdgebrek en het ik vind het niet nodig aangezien ik met Flame meer reacreatief rijd, voor mijn lol.
Ik kan wel wel goed indenken dat mensen die in de wedstrijdsport zitten dit af en toe wel doen, en volgens mij kan dat ook helemaal geen kwaad Lachen