Ik vertrouw hem nu voor 80%
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik ben hem sinds mei dit jaar veel meer gaan rijden, toen is hij ook een week bij Els van Weel geweest om het tolten weer op te pakken. Hij heeft me door de break-up met m'n nu ex gehaald, en nu wil ik eigenlijk geen vriend meer omdat met Rusk zijn me echt genoegdoening geeft...
Ik heb hem wel vanaf vrij vroeg al vertrouwt, nu vertrouw ik hem volledig. Als hij bokt o.i.d. dan is er meestal meer aan de hand, bijvoorbeeld spierpijn. Alleen tolten gaat nog niet super, maar dat komt omdat hij mijn eerste gangenpaard is en ik hem nu nog niet de juiste hulpen kan geven om super wedstrijd te rijden (komt ook omdat ik eigenlijk nooit les krijg in tolt.
) maar dat geeft niet. Rusk is echt mijn maatje, als ik ergens mee zit en ik ga met hem op stap voel ik me ook altijd gelijk stukken beter...
Natuurlijk kan het beter, als ik freestyle rij met alleen een halster om wil hij nog niet altijd precies heen waar ik wil, maar dat komt omdat ik lomp is
, en eigenwijs, kortom, "huh, moet ik naar rechts? maar ik wil eigenlijk liever naar links... je kan kijken wat je wil en je been aanleggen wat je wil maar ik wil nog steeds liever naar links..." Nou ja, er kan dus nog veel beter maar het gevoel was er al snel!
Dacht eigenlijk dat het bij de meeste mensen maar een paar maanden nodig heeft...