Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Maar van m'n handen heb ik dus weinig last.
Ik doe wel altijd een jogging broek aan ipv rijbroek in de winter, die is lekker warm.
Verder gewone jodphurs met chaps. Soms wel ietsje koude tenen maarja ook maillot + sportsokken he. 

(wel vrij grote, maat L) 
)
, maar is heerlijk warm en kriebelt absoluut niet.
) leren, gevoerde laarzen gekocht.
.
!
en dan een muts en eroverheen een cap ...........vraag me af of je nog op je paard komt met al die kleren
Prinnie schreef:Ik weet dat er mensen op bokt zijn met neopreen chaps. Van die lange, schijnen wel lekker te zitten.

Karin schreef:. Mijn schoenen zijn de gevoerde Rimfrosts van Mountain Horse die nu hun derde winter ingaan. Daar heb ik maar heel zelden koude voeten in, zelfs bij temperaturen onder nul gaat het goed.

) aan. Zit heerlijk warm, schuurt niet en je hebt nergens last van 
IngridM schreef:ik heb op de site van m.h. zitten kijken en ze hebben zover ik het begrijp verschillende 'winter' laarzen. Jij hebt dus de rimfrosts. Is dat een 'gewone' mh laars maar dan met voering ? en wat kosten ze ongeveer ? is het te vergelijken qua warmte met thermolaarzen ???

Karin schreef:Ik heb niet de laarzen, maar de schoenen. Voluit heten ze de Rimfrost Paddock:
[image]
Volgens mij zijn ze iets van 75 euro. Ik weet dat de ervaringen ermee verschillen, bij sommige mensen laat de voering los maar ik ben er nog even tevreden mee als toen ik ze net had.
Ze hebben trouwens een binnenzool van kunstbont, zodat er geen kou door de zool heen naar boven kan trekken.
). En ze gaan inderdaad lekker lang mee!
Sannah schreef:Die heb ik ook Ingrid, dat zijn echt super warme schoenen (soms zelfs te warm). En ze gaan inderdaad lekker lang mee!
Enneh....gewoon een maillot van de Hema onder je rijbroek helpt ook goed hoor; dan hoef je niet naar de ruitersportzaak
een maillot onder m'n rijbroek, dan past m'n rijbroek niet meer