Mijn paarden eten mijn stal op!!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:45

Okkie1 schreef:
Hebben wij idd ook, maar volgens mij verkopen ze dat niet meer. In het begin stinkt he vréselijk, daarna ruik je er niks meer van.

Volgens mij mag het niet meer verkocht worden...

ellenlouise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:46

Nou moet ik bekennen dat we toen de velletjes van de deur hadden getrokken........we waren 11 ofzo. Bloos Knipoog

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 13:59

Sjonniej schreef:
Volgens mij mag het niet meer verkocht worden...

Vorig jaar heb ik bij de doehetzelfzaak in het dorp nog een aantal emmers gehaald.
Het mag officieel niet meer in dierenverblijven gebruikt worden.
Maar het is het enige wat echt werkt bij mijn pony's.
Het is carboleum of wachten tot ze het dak op hun kop krijgen, dan hebben die bevers de houten palen op Scheve mond

Foogul

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 16:54

Tip: verwarm de Cribbox een beetje, dat smeert wat makkelijker

Neem niet de spray , die is namelijk lang niet zo sterk. Die is wel weer ideaal voor op dekens, want de smeerbare Cribbox is wel een plak-goedje. Carboleum is echt giftig Bloos!, Niet handig als je paard toch nog een poging toch hout bijten doet.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 17:33

Foogul schreef:
Carboleum is echt giftig Bloos!, Niet handig als je paard toch nog een poging toch hout bijten doet.

Maar werkt wel goed, en als ze er 4x aan likken gaan ze echt nit dood aan hoor. Zo gemeen is het ook weer niet.

Ik was denk ik de war dat het in ruitersportzaken niet meer verkocht mag worden...

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:11

Die biocarbolineum mag dus nog wel verkocht worden omdat die niet giftig is, maar misschien hebben ze dat in Nederland niet Verward

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:19

leentje schreef:
Die biocarbolineum mag dus nog wel verkocht worden omdat die niet giftig is, maar misschien hebben ze dat in Nederland niet Verward

Dan zal het vast een stuk minder goed werken Knipoog

Zo moest ik ooit eens wat tegen onkruid hebben. Hadden ze in de winkel iets wat erg milieu vriendelijk was.
Ja sorry, dat onkruid moet dood! Rolleyes

judithM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 18:39

Ik vind cribbox vreselijk smerig pikspul en zou het dan ook nooit meer in mijn stal smeren!

Ik heb op alle delen in de stal waar ze eventueel aan kunnen knagen van die aluminium profielen zitten, werkt super en staat nog netjes ook!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-04 20:54

Als je carbuleum net erop hebt gedaan en je raakt het aan in de volle zon verbrand je inderdaad daarom is het uit de handel gehaald. Maar zodra het ingetrokken is geen probleem. En het werkt echt dus maakt 't ook niet uit dat 't giftig is.