Ja, ik heb hem sinds de winter. En toen had hij nergens last van. Maar nu in de zomer is het ineens gekomen.
Malibu
Geplaatst: 13-10-04 14:18
Die van mij had het toen ze terug kwam van het land, en ondanks het goed schoonhouden ging het niet over.
Ben naar de DA gereden en heb daar een tubetje oogcreme gehaald voor 5 euro (zit in een geel met wit doosje, wordt ook voor honden en katten gebruikt).
Twee dagen en het was bijna weg
Malibu
Geplaatst: 13-10-04 14:19
En na een paar dagen was het helemaal weg...
(was ff te snel met verzenden )
Esje75
Geplaatst: 13-10-04 16:52
Mijn paardje heeft zowel zomer en winter, binnen en buiten alrijd traan ogen!! Ik maak het netjes schoon met gekookt water. Het kan inderdaad een verstopt traanbuisje zijn, zal het de dierenarts vragen.
Bedankt voor de tip.
karton
Geplaatst: 14-10-04 09:01
Ja, ik denk ook dat ik de dierenarts nog eens bel, maar ik heb hem nog niet zo heel lang (nouja, in november een jaar) ik weet niet of hij dit altijd heeft gehad en of het in de winter weer overgaat. Als dat niet overgaat bel ik toch even de DA... Bedankt allemaal voor de tips
Whoops1
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 11:39
Hmm jaa ik ga er niet de DA speciaal voor bellen, maarr binnenkort moet hij toch komen om te enten e.d.
Dan kan het allemaal in één keer, anders betaal je weer consult enzo..
En zou beetje onzin zijn !! Hij heeft er geen last van verder, het is niet onstoken of wat..
rowan
Geplaatst: 14-10-04 17:53
misschien is hij gewoon verdrietig
Whoops1
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-04 18:30
rowan schreef:
misschien is hij gewoon verdrietig
Jaa denk het ook !!
(dit is al de 2e keer dat je dit nu zegt in dit topic!!)
boeflover
Geplaatst: 14-10-04 19:44
rydar heeft hooikoorts. die kan dus ook wel eens tranen als er veel pollen in de lucht zitten. word eigenlijk ook al minder met een vliegenkap op, dan snijd de wind niet zo in zn ogen denk ik? (het word sowieso ieder jaar minder zei debora)
Whoops1
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 11:54
Jaa met vliegenkap scheelt het bij Puk ook al wel erg veel..
Maar nu er geen vliegen zijn, heeft hij die niet om !! Zolang het niet onstoken is, en hij er geen last van heeft is er niks dus om me druk over te maken..
Berdien
Geplaatst: 17-10-04 12:02
Maar als je de voorpluk weg haalt, dan kan er juist toch alleen maar meer ja, troep enzo in komen? Ik noem: vliegen, wind... Jessie heeft ook traanogen, ook wel met mja, beetje troep enzo eruit, maar het gaat op en neer.. Binnekort komt de DA, dan maar even vragen wat het kan zijn. Maar voorlopig laat ik haar voorpluk nog lekker hangen hoor! Ben er net zo trots op dattie tot over haar neus komt... Dus ik wacht de DA af, raad dat jou ook aan.
Whoops1
Geplaatst door de TopicStarter: 17-10-04 16:41
Ik heb de Da gebeld vd week, en het uitgelegd van zn oogjes. De DA zei ; is niks ernstig, komt door de wind en het vuil e.d.
Gewoon elke dag schoonmaken, en verder niks aan doen.
Pas als het gaat onsteken dan is het ernstig, maar dit was bij mij niet het geval.
letsgo
Geplaatst: 18-10-04 14:47
Kiki heeft ook altijd traantjes! Ik heb voor de zekerheid de traanbuisjes door laten spoelen door de DA. Maar ze zaten niet verstopt,verder zijn de ogen niet ontstoken. Je heb ook mensen bij wie als het waait de ogen snel tranen en een vorm van allergie is ook niet uitgesloten. T lijkt een beetje op hooikoorts of gevoeligheid voor stof. Dus hooi nat maken en stofvrije omgeving creeren. Meer kan je er eigekijk niet aan doen. Suc6 met je paardje.