Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lenn schreef:dream on

Tulandro schreef:Havel heeft een tijdje bij ANky gestaan, ik geloof dat het toen rond de 2000 euro per week was. DIt heeft de fokker gezegd toen we mijn paard er gingen kopen.
Zep schreef:dan zou ze echt geen paard meer in training hebben, dat is dus een indianenverhaal.
Hoeveel het bij Anky kost weet ik niet.
Hier kost het bijna 900 euro. Jan Brink kost net iets minder.
Sjuimpje schreef:2000 euro per maand lijkt me heel redelijk wanneer ze ook wat van de training van het paard voor haar rekening neemt,
moet je zien wat een top advocaat kost per uur. Daar is dit nog een schijntje bij.

alexandra15 schreef:Nee, ik geloof ook dat er maar 10 mensen ofzo daar met hun paarden staan. Anky zal die mensen zelf wel selecteren. Maar ze heeft dus uiteraard wel wat mensen die daar op pension staan met hun paarden
Tulandro schreef:Havel heeft een tijdje bij ANky gestaan, ik geloof dat het toen rond de 2000 euro per week was. DIt heeft de fokker gezegd toen we mijn paard er gingen kopen.
] Oh nee, waarschijnlijk is ze druk aan het shoppen voor de kinderkamer
Jippie schreef:Ik denk dat Anky het niet eens doet.
Waarom zou ze een paard voor een ander rijden? Financieel is ze nu wel binnen, ze heeft de leukste paarden van de wereld op stal staan. Ik kan me zo voorstellen dat ze na het rijden van haar eigen paarden het liefst bij de manicure of kapper aan schuift [ik noem maar wat] Oh nee, waarschijnlijk is ze druk aan het shoppen voor de kinderkamer
LuvdaTossa"]
Grooms mogen hun paard meenemen. De vriendin van m'n neef uit Zweden heeft het innertijd wel gedaan. Die kon haar paard meenemen en de stalling werd dan van haar salaris afgetrokken....
[/quote]
hield ze dan nog wat over?![]()
[quote="Fellor schreef:2000 euro??He, jammer, dan gaat mijn hele plan eraan om Vamos daar neer te zetten. Maar die Anky is toch maar een prutser
.
![]()
Ik doe het voor 700 per maand.