Extra kosten van een paard

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Ir111
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 12:29

Ben je niet van plan les te gaan nemen? In mijn geval ben ik daar al 60 euro per maand aan kwijt, wel iets om in gedachten te houden. Hou zeker ook rekening met dingen die kapot gaan! Even een nieuwe deken ofzo iets hakt er altijd aardig in....

Veel plezier iig!

Kimpjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:03

ik ben alleen aan lessen per maan 90 euro kwijt+ wedstrijden 50 euro+ extra vitaminen 25 euro en dan nog is de smid 120 euro (2 paarden) en dierenarts die toch bijna maandelangs mijn paarden controleerd.en dan al die nieuwe spullen enzo + licenties voor de wedstrijden. ik ben zeker nog is 120 euro per maand kwijt zonder dan het stalgeld. dat is nog is 450 euro .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:07

Enten, hoefsmid, vaak fysio o.i.d, ontwormen, dekens en altijd een heleboel spullen die je vantevoren niet voorziet enz. en les inderdaad. Uiteiendelijk zijn het altijd de dingen erbij die veel meer kosten dan je vantevoren denkt.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-04 20:16

Ik zou als ik jou was niet meteen de duurste sta van de stad uitzoeken, maar op ene leuke gezelige en makkelijkt e betalen stal gaan staan, zodat je altijd een extra centje achter de hand heb Lachen
Ik zou ook neit onzin spullen aanschaffen ofzo (als je krap bij kas zit dus)

de rest wordt hierboven al opgenoemt Lachen