Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aqua8horse schreef:Dat heb ik je al uitgelegd Tinusje. En onze reacties zijn niet vaag. Bij het gedrag van Jippie kan je vraagtekens stellen.
Sjuimpje schreef:Ik ben zo ook al een keertje teleurgesteld (en 50 euro armer) thuis gekomen.
En dat geld had ik erg goed voor iets anders kunnen gebruiken. Aqua8horse schreef:Persoonlijk vind ik dat je ondanks dat je het niet eens bent met elkaar gewoon respect moet kunnen blijven houden voor elkaars mening. Daarnaast ben ik van mening als iemand je niet interesseert of als je vindt dat diegen niet goed is, dan is dat voor mij ok. Zo'n persoon vind ik dan niet langer interessant.
Aqua8horse schreef:Maar Tinusje, als jij er met je paard nou wel baat bij hebt gehad? Dan ben je toch die € 400,00 niet kwijt? En ik ken haar niet maar als iemand verhalen zou verzinnen, dan heb je toch direct kans dat je door de mand valt? Ik kan me dus niet voorstellen dat mensen dat doen. In mijn ogen is dat te dom voor woorden. Ik heb ook positieve reacties gelezen over Astrid dus er zijn blijkbaar wel mensen tevreden over haar.
Maar inhoudelijk kan ik niets zeggen omdat ik geen ervaring met haar heb.