Auw!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tsja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 13:22

Geje--> Aan het zadel ligt het niet, die heb ik net nieuw en die is goed op maat.

Maybe--> Dat randje is inderdaad waar ik veel last van heb. Ik had dus bij Divoza speciaal sportondergoed gekocht, zat daar ook zo'n randje in. Ik zal eens bij de door jou genoemde winkels gaan kijken.
Ik heb dus geinvesteerd in een bontje en die vind ik persoonlijk prettiger dan een gelpad.

Beide bedankt voor het meedenken!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 13:40

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 14:08

je hoeft je er niet voor te schamen hoor,ik heb het ook weleens. Scheve mond
En dan met name als ik vergeet mijn string uit te trekken en een broekje aan te trekken voor tijdens het rijden.
Ik draag shorts tijdens het rijden,naadloze van de Zeeman.
Die zitten prima en zijn niet duur.

Unity

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 17:31

Tsja schreef:
Geje--> Aan het zadel ligt het niet, die heb ik net nieuw en die is goed op maat.

Het eerste wat ik dacht was dus ook het zadel.
Ondanks dat het goed op maat gemaakt zou moeten zijn, is het toch niet verkeerd om een andere zadelmaker na te laten kijken als secondopinion.
Het gaat tenslotte om je eigen comfort.

En ik heb de vraag al meerdere keren voorbij zien komen, maar nog geen antwoord gezien(misschien er over heen gelezen Bloos ) maar heb je het bij andere zadels ook??
Verder is het soort onderbroek wat je draagt voor somige mensen heel belangrijk.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:44

ik had dit, niet snel, maar na 1/2 uur rijden in een zadel wel, nu heb ik lessen centred riding, en heb er helemaal geen last meer van, misschien ideen voor jullie om eens te proberen?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-04 20:47

Tsja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-04 22:04

IngridM & Lielle--> Thanks. Ik had met mijn domme hoofd gezocht op 'muts' en 'vagina', 'doorrijden' was misschien een wat logischere optie geweest.

Unity--> Ik heb het bij alle zadels. In de andere topics lees ik veel over Kieffers, maar bij mij maakt het eigenlijk niet uit. Ik heb het zowel op een Kieffer als op een Euroriding als op een zadel van een onbestemd merk op mijn stage.

Als ik de andere topics zo doorlees is er niet echt een gouden tip. Maar ik heb zeker ook tips gelezen waar ik zelf nog niet op was gekomen en daar ga ik nu mee aan de slag!