Ervaringen met Piaffe Ruitersport?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:20

Ik heb er ook eens vliegendekens besteld, ben hartstikke tevreden.

*al ga ik me afvragen of ik de verzendkosten terug betaald heb gekregen omdat ik een pakketje kreeg van een ander wat ik doorgestuurd heb*
(zal het vanavond eens nakijken...)

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:41

ik heb ook wel eens wat besteld.
het duurde alleen 3 weken voor ik het binnen had

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 18:57

Heeft iemand de link naar deze site voor mij?

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:01

paulanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:26

ik heb er een deken besteld,duurde 2 weekjes,maar dat was omdat ze naar de OSwaren,dat vind ik goed excuus,spullen zagen er prima uit voor leuke prijzen,goede service!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:27

Levy schreef:
@ Alane: zucht............voor jou rijden ze zelfs naar Duitsland.....Haha!

*LOL* Lovers
mie is ook heel lief hoor.....

heb ook niets te klagen over verzendsnelheid.... gewoon OK dan!

kaj
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:53

Ook ik heb goede ervaringen!
De eerste keer dat ik wat bestelde was toen ik de mountainhorse sportive rider wilde aanschaffen. Echter op de site stond dat ze vanaf maat 37 leverden.

Aangezien ik maat 36 moest hebben toch maar een mailtje gestuurd en ja hoor voor mij konden de laarzen gewoon besteld worden.

Het duurt af en toe inderdaad wat langer (heb nu toevallig nog een bestelling in afwachting) maar dan mail ik gewoon even en ik krijg vrijwel direct antwoord.

Geen probleem dus!
Dat het wat langer duurt vind ik op zich niet erg als je maar wel gewoon op de hoogte wordt gehouden en antwoord op je mailtjes krijgt enzo.

Nee hoor geen enkel probleem gehad tot nog toe!
Wat ik ook erg leuk vind is dat je bijna elke keer dat je iets besteld wat cadeau krijgt!
Zo heb ik al een vliegennetje gehad en een t-shirt. Altijd leuk om wat extra's te krijgen.

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:55

Heb goede ervaringen,

heel in het begin is het eens verkeerd gegaan. Toen heb ik zo'n setje (zadeldekje en bandage's) drie keer ingevuld en kreeg geen gehoor. Heb gebeld en toen kreeg ik het snel binnen met nog een cadeautje Hyper!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:01

Me too goede ervaringen! Me bestelling kwam eerst niet, gemaild en meteen antwoord. Bleek dat er 1 jasje nog doorbesteld moest worden.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:02

ik vind piaffe super Haha! ben er dan ook haast vaste klant Haha!

ik haal het altijd op dus weet niet hoe het met de levertijd zit maar ik vind ze super zou gewoon ff bellen als ik jouwn stal genoot was Haha!

dagami

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:15

Hmm ik heb 6 september een bestelling bij ze gedaan. 26 september had ik nog niets binnen gekregen dus heb ik ze een mailtje gestuurd of alles wel goed ging daar Tong uitsteken Dezelfde dag nog kreeg ik een mail terug dat het halster dat ik wilde hebben uitverkocht was en opnieuw besteld was, waarschijnlijk 3 dagen later binnen zou komen en dat ze dan alles mijn kant op zouden sturen. Intussen heb ik nog steeds niets binnen gekregen dus ik ben benieuwd hoe lang het allemaal nog gaat duren.......

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 20:58

Ik heb er een winterdeken gekocht, die had ik na 2 weken in huis (had nog ff gemailt dat t lang duurde en de dag erna kwam de post het brengen Haha!)
Ik heb nu pas weer een regendeken en reflectoren besteld, ik hoop dat ze snel binnenkomen want dat regendeken heb ik nu toch wel nodig....

Percy
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:26

Een paar weken geleden heb ik er voor het eerst besteld: een paar Jodphurs en stal/rijschoenen met voering. De levering was niet flitsend snel maar volgens mij wel binnen twee weken en dat vind ik heel redelijk. De prijs was ook zeer redelijk, daarom heb ik ze ook daar gekocht en niet in de winkel. Allebei de paren schoenen bevallen ook nog heel erg goed dus ik heb ook geen klagen (en van de winter warme voeten als ik aan het mennen ben )
Ik zit nu te twijfelen of ik daar een deken zal bestellen maar ik weet niet meer welke maat mijn paard heeft.

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:38

Ik heb daar een rijbroek besteld, met automatische incasso. Een paar dagen na het geld van mijn rekening was afgeschreven had ik even een mailtje gestuurd om naar de status van mijn bestelling te vragen. Ik kreeg heel snel antwoord, volgens mij s'avonds om een uur of 11 ofzo Knipoog
De broek was 3dagen later binnen (vandaag dus Haha! )

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:39

Ik ben er ook vaste klant! Ze heeft goede spullen voor goedkope prijzen, en Yvonne is ook super aardig!
Met opsturen heb ik eigenlijk geen ervaring, ga altijd met Alja heen.
Als het goed is moeten we volgende week weer heen Haha!

sammetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:41

Heb vandaag de regendeken die ik besteld had binnengekregen. Ik heb er twee weken op gewacht. Vond dit geen probleem. Ik had tussentijds wel een mailtje gestuurd hoe lang het ongeveer zou duren en daar werd echt heel snel op gereageerd (zondag verstuurd, zondag al antwoord!!!)

Wat ik wel stom vond (maar dat heeft dus NIETS met piaffe te maken) dat de "postbode" het pakket gewoon voor de deur heeft gezet. (ik was niet thuis) nou woon ik wel in een appartement maar de portiekdeur staat beneden altijd open. Nou weet ik wel dat er bij ons niet gestolen wordt maar dat weet die bezorger niet!!!

Wat nou als die deken weg was geweest? Wie is er dan verantwoordelijk?

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:45

ook bij mij duurde het allemaal wat lang maar na een telefoontje kreeg ik twee dagen later een duurdere deken (omdat de bestelde op was) voor hetzelfde geld en nog een hoevenkrabber als excuuscadeautje....
de prijzen die ze hanteren zijn erg concurrerend
Laatst bijgewerkt door desillies op 06-10-04 21:56, in het totaal 1 keer bewerkt

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:47

Ik vraag mij inderdaad ook af of je mail wel is doorgekomen? Ik ken haar persoonlijk en eigenlijks niks negatiefs. Altijd vriendelijk en snel antwoord.

belinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 21:49

Ik heb al meerdere keren wat besteld(wel onder rembours),en bijna alles had ik in een paar dagen in huis!Alleen het appelgroene halstertouw was er niet meer,maar daar heb ik een harde borstel voor terug gekregen.Goede service,en altijd snelle reacitie op vragen.Toppie dus!

beautyfull_mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:01

weet iemand trouwens hoe lang het duurd voordat je iets krijgt?

ik had geloof ik vrijdag een onderleger besteld,heb ik ingevuld dat hun gewoon een keer het geld mogen afhouden.

waneer kan ik me onderleger verwachten? Haha!

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:05

Ik heb ook een keer wat bij Piaffe besteld, geen problemen gehad, ging allemaal netjes en mooi snel.

belinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:19

Mickey,ik denk dat je zelf eerst het geld moet overmaken voordat je je bestelling krijgt,tenzij je onder rembours hebt besteld.Onder rembours kan het heel snel,als je eerst zelf betaald duurt het gimiddeld 2 weken.

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:21

Ik heb hier prima ervaringen mee maar ik haal het dan ook altijd persoonlijk op.
Het is maar een kwartiertje rijden voor mij.
Ze zijn altijd klantvriendelijk en goed gewillig.

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 22:35

Ik heb er alleen goeie ervaringen mee

Super aardig als er wat is 1 belletje en het is opgelost. Bellen is altijd beter dan mailen.

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-04 08:42

ik heb toevallig gister mn na een week bestelde halster+touw en borstels binnen gekregen. ik had een zwart touw bestelt en lila halster, belt die vrouw me maandag of ik evt een lila touw wilde.. heel aardig! ik had het via automatische incasso gedaan, en is me goed bevallen.