Gewone Skippybal in de stal?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:26

ik heb een voetbal(paardenvoetbal) voor mijn verzorgpony's gekocht, maar toen ik zaterdag daar weer was, lag ie er niet meer Verward dus ik denk dat de eigenaar m er uit heeft gehaald, met de vraag wat t was Haha!

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:06

Ik heb een skippybal om hem mee te laten spelen als ik er bij bem. Moet ook wel, want uit zichzelf raakt hij hem niet aan.
In de stal hangt een voetbal in een hooinet. Daar speelt hij wel veel mee, hij loopt er ook graag onderdoor zodat de bal over zijn rug glijdt.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:08

Kanzi schreef:
...hij loopt er ook graag onderdoor zodat de bal over zijn rug glijdt.

Wat grappig, Ret doet net zoiets. In zijn stal hangt dus die Jollybal aan een halstertouw. Hij gaat met zijn hals tussen de wand en die bal staan, en dan laat-ie die bal langs zijn hals glijden. Ziet er heel apart uit!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:01

wij geven de paarden ook weleens een skippy bal. wij blijven er niet altijd bij, maar tegenwoordig wel omdat ons paard er altijd net zolang mee speelt totdat de skippybal kapot is. we blijven er dus eigenlijk meer bij omdat het leuk is om te zien. op de oude stalling gooide de fries altijd de bal uit de stal naar de kinderen die hem dan weer terug gooide:) ze hebben dus wel veel plezier van zo'n bal!

irmaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:16

Ik heb m'n veulen ook een skippybal gegeven, geweldig! Kleine met een grote fuchsiaroze bal bungelend in z'n mond, hollend door de wei met moeder op hoge benen erachteraan, zij vond het een gevaarlijk ding. De bal heeft helaas maar 2 dagen geleefd. Ik heb het handvat wel dichtgemaakt zodat ze er niet met een voet in kunnen komen.