Hoedje dressuur....? Wanneer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Waventy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 14:50

ik rijd gewoon met een engelse cap, goedgekeurd alleen met springen en dat doe ik niet.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 19:53

heb gisteren een wedstrijd gereden in de klase B MET hoedje!!
ik vind een hoedje veer chiquer staan dan zo'n cap(lees paddestoel) op je hoofd Haha!
maar daarentegen is een cap wel veel veiliger.
volgens mij mag je in elke klassen een hoedje dragen.
toedeledoki
gillian

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 21:43

Ik heb nog nooit wedtsrijden gereden dus er nix over te zeggen, vind wel dat je niet bij B moet starten met een hoedje!

Maareh, laatst een corousel gezien met wel 16 paarden! Mooi joh, allemaal precies het zelfde! Allemaal donkere paardjes, allemaal zartzadel, wit dekje, zelfde pakkies aan! Maar dan heeft de een een hoedje en de ander een cap! Dat was het enige verschil!

Wel vind ik een hoedje veel netter staan! Veel chiquer...! Maarja, dat zal iedereen wel vinden!
Ben wel een trouwer cap drager, heb het mezelf aangeleerd en heb ook zo iets van: zul je zien, 1x niet op en BOEM! Lig ik...
Haha!

daan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-01 23:37

Citaat:
Op 2001-11-26 13:56, schreef wjerdo:
ik vind het belachelijk dat je al mensen in de B ziet rijden met een dressuur hoedje,
ik wil wel eens met een hoedje rijden maar dan pas in het Z2 en echt niet eerder.

Ach ja waarschijnlijk gaat dat toch niet door, het z2 haal ik never Lovers luv renske

Nou dan ben ik dus belachelijk....Of was in ieder geval, want nu mag ik L1..