Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nee, laat mij maar lekker alleen, heerlijk
. Ik wordt dan helemaal zenuwachtig en zit meer op die mensen te letten dan mijn paard. Denk dat dat gewoon door mijn faalangst komt.
:D Mikkie schreef:uuhm hoe komt het dat jij deze gedachtegang hebt?????![]()
Bij ligt het er een beetje aan wie er staan te kijken. Bij sommige mensen heb ik absoluut geen moeite om lekker te blijven rijden en bij andere "verstijf" ik. Ik heb wel altijd dat ik mezelf meer wil "bewijzen" als er mensen staan te kijken. En soms ga je dan te snel en doe je dingen fout, maar ja, ik ben ook maar een mens
M'n moeder les had op Treasure als verassing, maar de bak heel slecht is en ik morgen zelf les heb dus ook nog even wilde rijden daarna en ik dus bij Jos ging rijden en dat wilde ze niet. Bang voor toeschouwers, terwijl daar helemaal nooit iemand is.
En nu was ik benieuwd of er meer mensen waren die daar last van hadden en hoe die ermee omgingen
Mikkie schreef:Bij ligt het er een beetje aan wie er staan te kijken. Bij sommige mensen heb ik absoluut geen moeite om lekker te blijven rijden en bij andere "verstijf" ik. Ik heb wel altijd dat ik mezelf meer wil "bewijzen" als er mensen staan te kijken. En soms ga je dan te snel en doe je dingen fout, maar ja, ik ben ook maar een mens

(was wel even schrikken voor haar geloof ik
) Ze kwam er achter dat het nog niet zo makkelijk was