de extra wijde bomen van wintec

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-04 21:30

daarom mag je nog wel een briefje naar wintec sturen els? Schijnheilig Schijnheilig

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:32

in het Duits zeker.... *mit nach bei seit von zu aus gegenüber*

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 21:36

Je zou idd een witte boom kunnen uitbuigen. Ze hebben van de week van een zwarte boom ook een maatje Rood voor mij gemaakt omdat ze geen zwarte meer opvoorraad hadden liggen. 2 maten wijder is hij dus geworden, gaat prima. Dus waarom zouden ze een witte boom niet nog wijder kunnen maken?

En wat betreft VHZ zadels met lange singelstoten, ik heb er ook een, en vind het super. Ik heb 2 Wintec's 500 liggen, 1 met lange en een met korte singelstoten, maar vind die lange het fijnst.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 22:58

Jammer dat het idd alleen voor dit zadel is.... Ik ben nog op zoek naar een fijn spring/ vzh richtig spring zadel voor Jordy, maar dit model vind ik er niet heel fijn uitzien....
Ik heb toendertijd ook al gekeken naar een wintec, helaas is de witte boom ook voor Jordy te smal.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-04 23:12

Wintec is Australisch Knipoog

Ik denk dat er op een gegeven moment ook een einde komt aan hoe verstelbaar je een zadel kan maken door praktische problemen zoals dat bijvoorbeeld de schoftruimte bij het breder maken automatisch kleiner wordt. Het zal dus deels een financieel voordeel voor ze hebben daar een nieuw zadel voor te maken, maar ook deels praktisch..

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 10:11

ja maar als je de witte boom kunt uitbuigen en deze probleemloos in het betreffende model kan zetten... dan zit er nog iets speling in, dus één boomwijdte erbij kan wel. Lachen

Danie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:39

Pellie schreef:
ja maar als je de witte boom kunt uitbuigen en deze probleemloos in het betreffende model kan zetten... dan zit er nog iets speling in, dus één boomwijdte erbij kan wel. Lachen

Of een nieuw model dressuur zadel die erg op de pro lijkt!!! Voor een leuke prijs natuurlijk!!! Waar deze bomen in kunnen dan heb ik ook geen bezwaar!!

Gr.Danie