tobilover schreef:Is daar ook aanwezig,grotere bak,het is daar verzekerd en er staan brandblussers dat is nu niet het geval.
dit lees ik nu pas, na t plaaten van mn vorige reactiesik heb thuis brand op stal gehad, en ik ga nooit van mn leven ergens staan waar geen brandblussers zijn!! brand ontstaat zo snel, bij ons gebeurde het midden in de nacht, rond 3 uur is het gaan branden, om half5 stopte er en auto luid toeterend voor ons huis, mn moeder werd wakker en hoorde rare knallen, was het t dak van de stal wat de lcht in ging.....ik ben nu nog panisch als ik rare geluiden of oranje licht zie bij de stal....
ben de brandende stal ingerend om destiny eruit te halen, godzijdank lukte dat nog en stond Q op een andere stal, maar des heeft er een trauma aan overgehouden, en ikzelf ook en 5 min nadat des uit de stal was ontplofte heel de boel....
verhuizen dus, als het qua (brand)veiligheid op je oude stal niet zo goed is en op de nieuwe stal wel, was ik vandaag nog gaan verhuizen met mn paard!

Maar even tussendoor het grootste nadeel was dus die weg,maar het is een ruime stal brede gang,heb niks te klagen alleen de stal waar ik nu dus heen wil daar zijn veel volwassen de stal waar ik stond daar waren mega veel kinderen,wel vaak ruzie dus onderling maar dan vind ik het toch wel jammer om weg te gaan.Ik had het er nog over met een stalgenootje maar die zei al we kunnen toch nog samen buitenrijden?
muts