Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
.ellenlouise schreef:Maar hoe nat is het bij jullie en hoe houden de stralen/hoefballen zich?
Is mijn paard echt de enige die hier last van heeft?
... het weiland was veranderd in 1 groot zwembad (lag in een uiterwaarde) en ik heb mijn paarden moeten verhuizen vanwege de voeten van mijn oudste merrie. Die begonnen helemaal week te worden en toen de ijzers met zooltjes eronderuit gingen, bleek dat de straal er niet al te best aan toe was. Nu staan ze 's nachts binnen en overdag op een stukje wei bij ons achter. Dat ligt op zandgrond, dus ook al regent het veel, het trekt toch wel redelijk weg. In de uiterwaarden hadden ze geen droog plekje om op te staan. Hadden ze dat wel gehad, dan was er waarschijnlijk niks aan de hand geweest, want dan waren ze daar gaan staan (je zag hoe ze steeds een stukje opschoven naar een iets hoger gelegen stukje weiland, totdat het dus helemaal was veranderd in een modderbad). Voor mij was de oplossing dus wel degelijk: overdag buiten, 's nachts binnen. Citaat:Schijnbaar is die merrie van mij de enige met van die verweekte zwemvliezen
smurf schreef:Ik heb er gisteren een flinke kwak uierzalf op gedaan, geen idee of dat helpt....