lundi schreef:Mijn ervaring is zeer goed bij Jordan Stables,ze zijn eerlijk en je kan zo vaak langskomen als je maar wilt!
Paarden staan er super bij,keurige verzorging en de service is perfect!
Wat ik wel een nadeel vond dat ze geen rekening uit wilde schrijven bij de verkoop,heel vreemd en daar ben ik t eigenlijk nog steeds niet helmaal over eens!
Maar goed wilde Acapulco er niet voor laten staan!
Wij zijn heel gelukkig met hem,en ik kan verder de mensen aanraden gerust naar deze stal toe te gaan!
Helaas wel hogere prijsklasse!
[image]
Dit is hem onze Accie!
Leuk paard zeg!! Wat rij je nu eigenlijk met hem? Die kleur staat hem trouwens goed, van het sjabrak + bandages. Normaal let ik er nooit zo op, maar dit staat hem goed. Ik hou wel van die aarde-tinten, vooral op bruine paarden.
Ah die dingen zoals verzorging en service leveren weer pluspunten op. Wel vreemd dat je geen verkoop-bewijs kreeg. Nouja, het is niet het einde van de wereld, en je hebt er een goed paard voor terug. Ik zou het er ook niet voor gelaten hebben, maar toch verwacht je dat je voor deze prijs toch ook wel een verkoop-bewijs terug krijgt!
Ja, dat van die prijzen schiet me weer naar binnen. Die Quatro (merrie die al verkocht is) vond ik toen een plaatje om te zien. Maar ik had al besloten om een ander paard te kopen. Dat is een nu tweejarige Flemmingh. Op het moment van aankoop (twee jaar geleden) was hij net zo duur als Quatro, maar ben blij dat ik het nu zo heb gedaan. Ben blij met mijn mannetje! Maar je weet nooit, als ik in de toekomst ooit nog een paardje zoek, kan ik altijd nog langs jordanstables