kan iemand mij het nut van bandages vertellen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Claudia19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:51

ik heb 3 dagen op een springstal in belgie meegelopen, die paarden rijden dus allemaal internationale springwedstrijden.
maar alle paarden hebben fleece bandages om de voorbenen, 3 x om de kogel voor een beetje steun, verder is het dat ze zich niet openhalen met tikken, en als bescherming.

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 22:58

Probeer anders eens de zoek functie, dan kom je nog een heleboel topics tegen. deze bijvoorbeeld.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:04

Hier zijn echt al veel vragen over geweest. Ik zie er het nut niet van in, maar het staat wel leuk. Dat is voor mij echter onvoldoende argument om ze te gaan gebruiken Lachen.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 23:18

Knor schreef:
Hebben jullie dan de temperatuur onder de bandages opgenomen gezien jullie zeggen dat het lang niet zo heet wordt onder de bandage?

Welk nut heeft het voor een paard om warme benen te hebben, als ik ga sporten doe ik toch ook geen verband om mijn scheenbeen...

Hiervoor hoef ik geen studie te doen bij de LOI Lachen jij wel?

Ik heb van die handige zenuwuiteinden in mijn hand verwerkt die voelen dat het warmer is Knipoog

Daarbij krijgt mijn paard van bandages geen schuurplekken, van peesbeschermers wel en zonder iets stoot ze zich aan. (is ook elke keer weer leuk op wedstrijd Scheve mond )