Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kimmy schreef:Ook ik heb de Hotra Elegance. Een witte, dat zal ik je dus afraden! Naast mijn paard wit proberen te houden heb ik ook de grootste moeite om de trailer wit te houden![]()
Maar de Hotra elgance vind ik zeer fijN! Voor ons absoluut een goede keuze geweest!

carola schreef:en heeft geen zadelkast.
janna schreef:Ik ken een paar mensen met een Weijer, de ene is nog rotter dan de andere. Zijkanten die gaan wijken, waardoor je de klep niet meer dicht krijgt, een die altijd onder de kap staat, die gaat roesten (trailer van ca 1 jaar oud!!), Paard raakt uit balans, en de achterstang komt door de zijkant naar buiten (en dat paard deed niet eens extreem gek), enz. Zou die dus maar schrappen. Zijn wel 2 paards trailers, misschien zijn die minder stabiel?.
youngster schreef:De klep.. de meeste paarden die ik ken vinden de klep enorm eng, en lopen mijn trailer makkelijker in..

Levy schreef:Beste Levy... ik ga geen merken afkraken die wij zelf niet verkopen hoor... dat is zo flauw... Volgens mij zijn die trailers helemaal niet verkeerd... hoewel je van het model moet houden... je vindt em of mooi, of lelijk... Maar smaken verschillen gelukkig... Anders had jij toch ook in een Calibra gereden Levy???Zijn er uberhaupt nog wel onderdelen verkrijgbaar voor een Ifor Williams?
(elegance???:D:D:D)