..maar zoals ik al zei, ze stapt er niet snel op (vraag me niet waarom) en ze is denk ik ook wel te zwaar!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

gijsenkim schreef:Dat doe ik ook wel eens............![]()
![]()
![]()
ik ben daar zowizo niet moeilijk in hoor, ik stap snel op......... sterker nog ik wil met al mijn kapsones ook nog wel eens zeggen.......... stap maar af dan doe ik het even voor![]()
![]()
![]()
(brengt me soms ook nog wel eens in een lastig pakket hoor )
Heel herkenbaar
gijsenkim schreef:Moet je eens aan Sily hier op bokt vragen hoevaak zij tegen mij zei dat werkt niet, dat werkt niet.... zelfs zo erg dat ze boos afstapte![]()
![]()
maar uiteindelijk werkte het wel........ het duurt soms een hele hele lange weg voordat het kwartje bij het paard valt........ vraag het maar eens aan sily.... die kan je heel goed uitleggen hoe die interacties tussen mij als instucteur en haar als ruiter. En dat geeft allemaal helemaal niks
![]()
![]()
das alleen maar goed
*en de paardjes niet te vergeten* 
) en dat vind ik jammer... Cow_horse schreef:ja daar ben ik wel mee eens. hmm ik ga het er van de week toch ook eens met haar over hebben, misschien een andere oplossing proberen.
al vind ik niet dat ze altijd de goede oplossing geeft.. (nu rijd ik bijvoorbeeld met slof, maar zodra ik die eraf haal.. dan kan ik amper meer rijden) en dat vind ik jammer...

youngster schreef:Dat is meestal als je met slof rijd.. Dat probeerde ik je ook duidelijk te maken, maargoed maakt niet uit.
Gooi dat ding eraf en heb het erover met je instructrice. Wil ze dat je perse door blijft rijden met slof, ga dan opzoek naar een andere. Ik denk namelijk dat je dan hier ook geen steek verder mee komt..
.
Cow_horse schreef:de eerste keer dat ik er mee rijd was er niets aan de hand, toen haalde ik hem eraf en moest ie er weer om.
zelf rijd ze ook met slof en raad mij het dus ook aan ik denk dat dit het is.
ik laat dat ding er de volgende keer gewoon vanaf en zeg het gewoon tegen haar.