waar hebben jullie je paard verzekerd?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:47

AMEV HIPPO

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 14:18

wel zit ik aan een ongevallen verzekering te denken voor het geval mijn paard iets veroorzaakt ofzo

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:43

Breitling schreef:
Daarvoor spaar ik dus ook. Als je een gezond paard koopt is de kans maar klein op grote operaties. Mijn vorge pony heeft een tumor in zijn neus gehad en moest er dus uit. Gespaarde geld kon ik daar dus mooi voor gebruiken. Als je al dat geld opzij legt wat je aan de verzekering betaald kun je daar zelf ook de da van betalen alleen moet je dan dus wel ook echt geld op zij leggen Knipoog

Ik heb ook gezonde paarden gekocht geheel gekeurd en al. Dan geeft echt geen garanties dat ze niet iets kunnen krijgen wat hoog in de kosten oploopt
Een ongeluk zit in een klein hoekje.

En aan premie betaalde ik echt geen giga bedragen terwijl hij geheel verzekerd was daar redde je het echt niet mee om bepaalde behandelingen te betalen als ik dat geld opzij had gezet.

bambi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 15:44

Breitling schreef:
wel zit ik aan een ongevallen verzekering te denken voor het geval mijn paard iets veroorzaakt ofzo

Heb je een ruiterbewijs?
Dan ben je verzekerd voor schade aan derden of via WA.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:27

ja die heb ik, heb me daar verder nog niet zo in verdiept. Maar mijn beste vriendin gaat mijn paard ook verzorgen en rijden zij heeft volgens mij geen ruiterbewijs, hoe zit het dan? als zij met mijn paard een ongeluk veroorzaakt ofzo?

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 17:42

Breitling schreef:
ja die heb ik, heb me daar verder nog niet zo in verdiept. Maar mijn beste vriendin gaat mijn paard ook verzorgen en rijden zij heeft volgens mij geen ruiterbewijs, hoe zit het dan? als zij met mijn paard een ongeluk veroorzaakt ofzo?

dan is zijn niet verzekerd maar wel jou verantwoording.
dat is wat mij toen is geleerd, ik heb ook een ruiterbewijs, maar het meisje dat mijn pony reed niet.

wendytj4h

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 18:23

Interpolis

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 19:42

Cow_horse schreef:
dan is zijn niet verzekerd maar wel jou verantwoording.
dat is wat mij toen is geleerd, ik heb ook een ruiterbewijs, maar het meisje dat mijn pony reed niet.

ja dat dacht ik al, ik heb het er al met haar over gehad en ik denk wel dat ze een ruiterbewijs wil gaan halen dus dan zijn we verzekerd Haha!