Waar telefoon e.d. laten tijdens buitenrit?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:59

in me broekzak, in al me rijbroeken zit wel een zak. en daar doe ik dus me telefoon in. en ruiterbewijs heb ik niet.. dus tja hoef ik die ook nie mee te nemen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 00:17

Ik draag dan eigenlijk altijd een buideltasje, gaat dan m'n moob, een briefje van €5,- erin (voor nood), zakmes en hoevekrabber, en soms fototoestel erin. Buidel op de rug, en zowel met Wintec als Westernzadel ondervind ik er geen last van Lachen

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 05:59

Zo wat een reacties OK dan!

Ik heb alleen nogal een grote telefoon die niet in het zakje van m'n rijbroek past, maar ik ga snel rondkijken voor een handig heuptasje.

M'n moeder was ook blij toen ik zadeltassen kocht, want dan kon ik bellen als ik eraf viel en m'n pony ervandoor ging Verward
Ik zie het al voor me: telefoon gaat thuis, m'n moeder neemt op en krijgt vervolgens van m'n pony te horen waar ie me ongeveer tegen de grond gekwakt heeft en als ze dan toch onderweg is, of ze hem dan gelijk even kan afzadelen en wat biks kan geven....

Wiesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 07:37

Stennisje schreef:
M'n moeder was ook blij toen ik zadeltassen kocht, want dan kon ik bellen als ik eraf viel en m'n pony ervandoor ging Verward
Ik zie het al voor me: telefoon gaat thuis, m'n moeder neemt op en krijgt vervolgens van m'n pony te horen waar ie me ongeveer tegen de grond gekwakt heeft en als ze dan toch onderweg is, of ze hem dan gelijk even kan afzadelen en wat biks kan geven....

*LOL* *LOL*
Ik doe mijn telefoon in mijn broekzak, dan draag ik hem in ieder geval bij me. Voor lange buitenritten heb ik een klein rugzakje waar ook een hoevenkrabber in past. En ik heb altijd wat geld bij me. Rugzakje is trouwens niet ideaal omdat ie op je rug klapt bij de wat snellere gangen. Niet fijn dus. Ben nog op zoek naar een soort van zadeltasje.

Ashleey_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 07:39

in me broekzak! Haha!

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 07:49

Mn telefoon gaat in mn broekzak, heb indertijd speciaal geld uitgegeven aan een zeer klein en licht model zonder antenne (nokia 8210). Mijn rijbroek is in jeansstof en mn telefoon past er net horizontaal in, zit zo goed klem en hindert niet.

Paspoort, geld, hoevenkrabber (gaat niet altijd mee trouwens, mn pony is onbeslagen en dan kom je met een takje of je zweep ook al een heel eind), ... gaan in een heuptasje op mn rug.

"snoepjes" = stukjes oud brood gaan gewoon in mijn jaszak of in het borstzakje van mijn hemd, is het te warm voor een van die kledingstukken, dan is het ook te warm voor snoepjes, nah Knipoog (dan gaan er dus geen mee)

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 08:04

De mijne gaat altij in mijn broekzak. Die is af te sluiten met een rits, en dus wel zo handig. Bovendien voel je hem dan altijd zitten, en je raakt hem minder snel, kwijt dan wanneer je hem bijvoorbeeld in je jaszak hebt zitten.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:48

Mijn telefoon gaat altijd in m'n broekzak, met wat geld (mocht ik zin krijgen in een ijsje Tong uitsteken) Verder neem ik het halster mee om haar nek en meer kan ik nou eenmaal niet meenemen. Heuptasje is best een idee, heb ik nooit over nagedacht eigenlijk Verward

Esther_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 10:53

je hebt ook van die bandjes die je om je arm kunt doen. Aan het bandje zit een zakje met sluiting, waarin je je mobieltje kunt doen.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 12:49

Mijn telefoon heb ik gewoon in mijn zak van mn rijbroek.

pacster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 14:24

ik heb mn telefoon gewoon in mn broekzak en mn portomonnee met ruiterbewijs in mn kontzak..!!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 17:21

esther26 schreef:
je hebt ook van die bandjes die je om je arm kunt doen. Aan het bandje zit een zakje met sluiting, waarin je je mobieltje kunt doen.

Naar zoiets ben ik eigenlijk op zoek, maar heb ze nog niet kunnen vinden.
Weet iemand waar die te krijgen zijn?