Na ja, dan is er maar 1 oplossing: da
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hippotha schreef:Is er trouwens geen zwangerschapstest voor paarden
Ja die is er
Kitten schreef:Misschien is dit al geopperd (ik heb niet alles doorgelezen) maar als de merrie leeg is, had je haar ondertussen toch wel een keer hengstig moeten zien (iedere 3 weken), temeer daar ze in de koppel loopt.

Sylvia schreef:Dat wilt dus helemaal niets zeggen vind ik... Niet iedereen heeft dezelfde borsten... Niet elk paard heeft eenzelfde uier.
. Chestnut schreef:Ja, maar wij hebben 2 merries thuis en Lady heeft 100% zeker nog nooit een veulen gehad en die heeft een helemaal slap uier. En Santos heeft een veel dikker uier dan haar dus vandaar.
eVeLyNtJuHhH schreef:bij mijn paard vroegen ook veel mensen het hoor of ze drachtig was. Maar het bleek dus dat ze schijnzwanger was.... omdat ze al 3 x een veulen heeft gehad, wou ze waarschijnlijk weer een veulen en ging ze heel veel vocht opslaan en daardoor kreeg ze een opgezwollen buik. ze is nu al 3 x schijnzwanger geweest. maar op het moment is ze heel hengstig, dus gelukkig niet schijnzwanger. Misschien is jou paard ook wel schijnzwanger......
!Sammie schreef:Ja,
Dat is een Da, afkorting voor Dierenarts. Soms ook wel te noemen als een VA; Veearts of veterinaire arts.
Deze DA/VA komt vaak in een auto of busje langs. Hij haalt uit dit voertuig een scan apparaat. Doet een handschoen aan met gel en haalt eerst de uitwerpselen uit het darmkanaal, daarna steekt hij zijn of haar hand, met een klein scannetje, in de poeperd van de merrie.
Een betere test is er niet.