ervaringen met sport bh's gevraagt!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Tooske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:28

Irre schreef:
ik heb zelf de simpele sport BH's van de hema en die voldoen prima en zijn niet zo extreem duur.

Deze heb ik ook en bevalt me super!!

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:32

Ik heb een sport-beha van Triumph bij Livera gekocht en ik ben er erg te vreden over. Op het kaart stond dat deze geschikt is voor sporten met intensieve beweging ( en dat is paardrijden) en dat klopt. Ik heb de beha overigens in de winkel getest. Of te wel ik ben even goed op en neer gaan springen in het pashokje Haha! .

vigel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:33

ik vind ze het fijnst als ik de bandjes kan kruisen op mijn rug ( schuiven ze nooit meer van mijn schouders af tijdens het doorzitten)

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:33

De sportbh's van de hunkemuller zijn een aanrader!!

Iris82
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 22:47

Ik heb een dure gekocht (leek me toen handig), weet alleen niet meer van welk merk.
Alleen: de 'brede' elastieken band vouwt dubbel en gaat vreselijk snijden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:02

ik heb er eentje,die heet shock absorber.
hij was echt prijzig,maar werkt heel erg goed.
alles blijft netjes op de plek en wordt een beetje platter gedrukt,dus ook lijkt het of ik wat minder omvang heb

Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:47

ik heb een A-cup, en ik heb ontzettend moeite een goede sportbh te vinden.

Dus als je hebt gevonden, laat even weten! Haha!

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:52

Mijn moeder had er een bij de hema vandaan, naam/merk weet ik niet meer aangezien ze hem nu neit meer heeft!!
Suc6!

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 23:56

Moet er ook 1 bij hebben, heb nu zo'n topje. Maar wil er eigenlijk 1 hebben waarbij er nog een beetje 'vorm' in blijft. Zijn er goede bijv. met beugel en/of cups? Maar waarbij de 'boel' wel een beetje op z'n plek blijft?

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 02:37

De mijne zijn van Fila. Ben er super tevreden over. Draag bijna niet anders meer. Zoals al eerder aangehaald zit er verschil in de kwaliteit (en prijs) Paardrijden valt in de hoogste klasse (level 4)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 06:59

Irre schreef:
ik heb zelf de simpele sport BH's van de hema en die voldoen prima en zijn niet zo extreem duur.

idem ! Ziet er misschien "slap" uit, maar doet echt z'n werk !!!

Nanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 07:27

bij de livera de Tri-action van Triumph! gemaakt voor veel beweging. als ik het me goed herinner kostte die ongeveer 27 euro. ik heb cup c/d en die zit erg goed. geen problemen met doorzitten meer!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 07:39

Over een sportBH heen heb ik altijd nog een sport/aerobic topje. Er mag wat mij betreft geen enkele beweging in zitten!!!

marian

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:11

Ik vind de sportbeha van Champion het fijnst zitten. Vaak draag ik dan ook nog zo'n sporttopje overheen. Wat ook wel fijn zit is zo'n topje met van die gekruiste banden op je rug. Helaas heb ik ook niet achteraan gestaan ....... leuk voor mijn vriend maar met paardrijden is het soms wel vervelend. De mijne zijn jaren geleden al eens verkleind (was beter voor mijn rug), maar zijn nog steeds flink.

vannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 08:36

Jady schreef:
De sportbh's van de hunkemuller zijn een aanrader!!

die heb ik ook altijd aan ik heb zelf DD en dat is niet altijd lekker met rijden

over mijn sport BH draag ik altijd nog een sport top en dan dan zit het wel lekker stevig OK dan!
wij zijn met z'n drieen thuis en wij zijn alle drie aardig aan de maat 2 keer DD en E ! , en wij dragen alle drie 2 dingen over elkaar heen
in de zomer alleen wel een beetje warm maarja je moet er wat voor over hebben

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:40

Ik heb er eentje van de livera vandaan. Was wel duur, ik dacht 50 euro. Maar je zit heerlijk ingesnoerd Lachen Er staat iets van shock absorber op, ik weet niet of dat het merk is
Die van de hema pas ik niet, helaas, want die zijn wel stukken goedkoper

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:44

Ik heb die van de Hema,de een na goedkoopste geloof ik. Wordt lekker ingesnoerd en hefet fijne brede banden. Wel lastig in de zomer, dan wil ik graag hemdjes aan, maar dat ziet er niet uit met die brede banden Tong uitsteken

Quinzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 09:52

Wat toevallig ik wilde net een topic in deze aard openen vandaag. Maar wel een beetje anders. Ik ben nu sinds 2 weken echt intensief aan het rijden dus echt bijna daagelijks 2 uur. Ik had nooit last van mijn borsten en nu sinds 3 dagen zo een pijn niet normaal ik kan niet eens op mijn buik gaan liggen. Na hard nadenken hoe het zou komen kwamen we dus ook uit bij een sport bh want nu heb ik er geen alleen een oude die de stevigheid reeds verloren is Pling Nu wilde ik weten of er nog mensen dan soms echt pijn hebben van een slechte bh? En dit topic is echt nuttig want ik ben van plan er zo 1 te gaan halen.

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:44

Ik heb een c-cup en hoef echt niet te gaan rijden met een gewone bh, want dan verga ik van de pijn.... Scheve mond Ik vind het dus wel een goede investering. Anders kan ik ze over tien jaar over mn schouders gooien Tong uitsteken

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:45

Fila, dat vind ik de fijnste!

scoobydoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:50

net als darkchrystal heb ik ook de shockabsorber.
ook omdat in mijn maat absoluut geen andere te vinden is maar deze is echt superfijn.
dus ideaal ook voor de vrouwen met grote borsten.
echt een aanrader dus!!!!

zobras

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 10:51

Ik heb de shock absorbers van Berlei en die van de Hema. Zelf vind ik die van de Hema het prettigst zitten. Juist eigenlijk door de brede banden op de schouder en onder je borsten door zit het goed. Plus, voor de prijs van 3 a 4 Hema heb je maar een Berlei.
Ja, ik heb pijn gehad na het dragen van een slechte bh met paardrijden, dus de investering in set goede sportbh's is zeker de moeite waard.
Probleem in de zomer wordt opgelost door sporttopjes in de gewone sportwinkel te kopen, die zijn er vaak voor gemaakt dat een sportbh eronder moet kunnen.

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:02

Ik heb ook die van de hema. Zit ook prima ingesnoerd. Heb alleen het probleem dat de bandjes verstelbaar zijn met klitteband, en het uiteinde zeg maar tegen mijn rug zit. Het hoekje daarvan is een beetje omgevouwen (en op geen enkele manier terug te vouwen), dus dat kriebelt als een beer!!

Ik draag hem nu binnenstebuiten, en dat gaat ook prima Haha!

YvonneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:22

Ik heb ook gewone goedkope van de hema, maar ik vind ze super! Nou heb ik met rijden niet echt last van het stuiteren zelf, maar waar ik me dood aan kan ergeren is afzakkende bandjes!! Daar heb ik dus bij de hema's geen last van!! Haha!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-04 11:47

Die van mij is van Triumph Haha!
Ik kreeg echt pijn in mijn borsten,vooral met draven(heb een draver hihi)
Nadat ik met deze bh ben gaan rijden heb ik nergens meer last van.
Wel heb ik expres een maatje kleiner gekocht,zodat het extra strak is ingepakt Haha!

Ik heb er iets van 30 euro voor betaald,maar het is het dubbel en dwars waard!